Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe ny spiller og høytalere til bil


Rot

Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Jeg har nå tenkt til å gå til kjøp av ny spiller til min 2001mod Skoda Octavia, men er på ganske stramt budsjett. Derfor har jeg sett meg ut en Boss BV9963I siden den er både billig og har mange tilkoblingsmuligheter og at det er en touch skjerm på den. Vet at Boss ikke er av beste kvalitet, men så lenge spilleren fungerer går det bra for meg, er det noen som vet om tilsvarende til lignende pris?

 

Av høytalere har jeg sett meg ut et par Boss CH6520 eller et par dyrere Kenwood KFCS703P

Hvem vil dere valgt?

 

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner absolutt ikke vitsen med å kjøpe slik møkk hvis man vil høre på musikk, det blir jo mye bedre å kjøpe et par gode hodetelefoner og bruke tlf eller mp3 spiller...

 

Denne spilleren vil gi deg mye bedre lyd: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=743838

 

Høyttalerene du har funnet er heller ikke av det bedre slaget. Boss låter dårlig i det store og hele, og det kenwood settet har lav følsomhet, noe som vil si at du ikke kan spille spes høyt på dem når de skal kobles rett til spilleren, og ihvertfall ikke hvis du skal ha boss-spilleren.

Lenke til kommentar

Poenget her er ikke å få lyd av beste kvalitet siden det vil koste mye mer enn jeg har råd til å legge i det. Hi-Fi anlegg får komme senere sammen med pengene :tease: Vil nok ikke prestere å få noe dårligere lyd enn det som allerede er i bilen, har to stk 10" subs sammen med en Helix Dark Blue Four så dette er bare et ungdomsanlegg.

 

Men vil det passe med to stk av Bosshøytalerne sammen med Bosspillern og forsterkeren? (spør på grunn av at jeg har så godt som null peiling på anlegg som det kanskje kommer frem)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...