Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du selvdisiplin nok til å ligge i samme seng som en ung lettkledd jente uten å ha en seksuell tilnærming?


Gjest medlem-82119

  

290 stemmer

  1. 1. Hadde du hatt selvdisiplin nok til ikke å ha forsøkt en seksuell tilnærming om du lå i en seng med en lettkledd/naken jente på 14-15-16?

    • Ja
      158
    • Nei
      40
    • Avhenger av situasjonen
      83
    • Vet ikke
      9
  2. 2. Hvor gammel er du?

    • 10-15 år
      4
    • 16-20 år
      112
    • 21-25 år
      110
    • 26-30 år
      34
    • 31-35 år
      12
    • 36-40 år
      9
    • 41-45 år
      1
    • 46-50 år
      2
    • 51-55 år
      2
    • 56-60 år
      1
    • 61-65 år
      0
    • 66-70 år
      0
    • Over 70 år
      3


Anbefalte innlegg

Det er forskjell på å tro du klarer det, og faktisk klare det.

 

Hadde du plutselig havnet der med en random kan det være lettere å si nei, hadde det vært en du kjenner kunne det vært mye verre.

 

En 16 år gammel jente kan være mer tilltrekkende og fristende enn de fleste her tror, det er veldig lett å sitte på sidelinje og dømme hva som er rett og galt når man ikke er i situasjonen selv..

 

Anonym poster: 58a21bf7db5ee6f5e37d6c10cf04fad2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Det er forskjell på å tro du klarer det, og faktisk klare det.

 

Hadde du plutselig havnet der med en random kan det være lettere å si nei, hadde det vært en du kjenner kunne det vært mye verre.

 

En 16 år gammel jente kan være mer tilltrekkende og fristende enn de fleste her tror, det er veldig lett å sitte på sidelinje og dømme hva som er rett og galt når man ikke er i situasjonen selv..

 

Anonym poster: 58a21bf7db5ee6f5e37d6c10cf04fad2

 

Ja, og iskrem er veldig godt, men fornuften sier at det blir man visst fet av, så da spiser man ikke det.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Alkohol, mat, godteri, is, sex, penger, dop, fartsgrenser, stjeling osv osv handler om selvdisiplin, etikk og moral. Jeg synes mange sitter på sin høye hest og slenger med leppa når det er saker i media hvor noen ikke har holdt hendene for seg selv. Tilgjengelighet, konsekvenser, tilbud osv.

 

Spørsmålet har to sider: Først og fremst må det en del ting til for at man skal havne i en slik situasjon, tilfeldig, ønsket eller planlagt. Det er sannsynligvis mange valg man kunne tatt for å unngå situasjonen i utgangspunktet, men en god ide om å la treneren dele seng med en håndballjente for å spare noen kroner på et ekstra hotellrom, eller ungdomsarbeideren som skal på tur med korpset, eller hvem det nå er. En i utgangspunktet tilsynelatende uskyldig smart ide om å spare noen kroner, eller en praktisk løsning om å dele rom for å lettere avtale hvem som gjør hva når og hvor.

 

Neste del går jo på når man har havnet i den situasjonen. Det er jo der spørsmålet kommer. Om hun legger seg lettkledd eller naken, så kan jeg ikke forstå at ikke folk synes det er fristende.

 

Til slutt kommer jo vektstanga hvor lyster veies mot konsekvenser. At naboen finner ut at man har tuklet med datteren er vel mer sannsynlig enn at en vilt fremmed finner ut av det etter en one night stand.

Politiske konsekvenser, firmaomdømme, ekteskap osv kan oppveie for lyster, men tror fortsatt det skal veldig mye til for å drepe den lysten når man nå engang ligger der.

 

Tenker litt på denne låten: http://www.youtube.com/watch?v=0Y249oDwF_M

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha

kan man heller ikke vri litt på det da?

en mann på 40/50 + inviterer ikke unge jenter med seg på hotelrom med bare ei seng om han ikke har noen former for baktanker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Til slutt kommer jo vektstanga hvor lyster veies mot konsekvenser. At naboen finner ut at man har tuklet med datteren er vel mer sannsynlig enn at en vilt fremmed finner ut av det etter en one night stand.

Politiske konsekvenser, firmaomdømme, ekteskap osv kan oppveie for lyster, men tror fortsatt det skal veldig mye til for å drepe den lysten når man nå engang ligger der.

 

 

Før man nu engang bare ligger der - har man foretatt "ørten" personlige vurderinger og valg - og hvis man likevel ender opp med en "plutselig" lyst, sier det ganske mye om graden av selvkontroll og pålitelighet.

 

Å nei å nei - har du skulle sett; jeg som er så snill og grei og bare ville være omsorgsfull med disse hjelpeløse unge menneskene, ble altså overfalt av min egen gorilla, og det i mitt eget sinn ... det er så klart ikke min feil at pikken reagerte på en slik uventet måte - ta det heller opp med gorillaen min ...

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Joda, bakgrunnshistorien for hvordan man havner der er og en diskusjon. Men om man hopper over hvorfor man havnet der, så var tanken bak spørsmålet om man hadde klart å holde seg unna.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...