Gå til innhold

Klokke minne/core lengre uten å klokke det andre?

Veritas_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, som topic seie. Kan core eller minne klokkes lengre hvis den andre ikkje blir klokka. Eller e dei to heilt uavhengig av hverandre. :shrug:

ja. du kan klokke en av de ja separat.

Skrevet

Joa, men hvis feg f.eks klokke core til 360 og minne til 350. Dette er da max på begge før artifacts. Men hvis eg ikkje klokke core, lar den bli på f.eks 320. Vil feg da ha mulighet å komma til si 355 på minne før det gir artifacts?

Skrevet
Joa, men hvis feg f.eks klokke core til 360 og minne til 350. Dette er da max på begge før artifacts. Men hvis eg ikkje klokke core, lar den bli på f.eks 320. Vil feg da ha mulighet å komma til si 355 på minne før det gir artifacts?

det tror jeg vil gå ja. slik var det med meg. men den beste måten er å prøve selv.

Skrevet

Holde på å teste nå :D Teste litt før og etter eg sette på kjøleribber på minne :)

Har samme kort som deg btw. Ser du e kommet laaangt på coren :o

Hatt det på 375/350.

Totalt urealater. Ser på dusk to dawn 2 her på tv2. Dårlig film :)

Skrevet
Holde på å teste nå :D Teste litt før og etter eg sette på kjøleribber på minne :)

Har samme kort som deg btw. Ser du e kommet laaangt på coren :o

Hatt det på 375/350.

Jeg har vannkjøling da.

Totalt urealater. Ser på dusk to dawn 2 her på tv2. Dårlig film :)

:lol: jaja.

Skrevet

Eller vent, du har non pro du :o Går det an å komma lika langt/lengre med non altså. Hadde eg vist det hadde eg kjøpt non pro delv :/

Edit. Aaah, trodde ikkje du hadde fått på den enda. Ei uka eller to så e min o vannkjølt :D

Skrevet
Eller vent, du har non pro du :o Går det an å komma lika langt/lengre med non altså. Hadde eg vist det hadde eg kjøpt non pro delv :/

jeg har vert oppe i 411/342 uten artifacts, men det ble litt for voldsomt. men hvis jeg snart får peltier på gpu, og kjøleribber på minnebrikkene.

tror jeg kan komme enda lengre med en liten volt mod på kortet.

Skrevet

9800pro, gå å legg deg liksom. Her leke alex seg med kortet sitt :lol:

Så bedre å klokka coren altså? Eller komme du bara ikkje lengre på minne uten artifacts?

Sorry for tredjegrads avhøret :p Nyskjerrig ser du :wink:

Skrevet
9800pro, gå å legg deg liksom. Her leke alex seg med kortet sitt :lol:

Så bedre å klokka coren altså? Eller komme du bara ikkje lengre på minne uten artifacts?

jeg brukte 3mark03 for å teste hvor mye bedre ytelse jeg fikk, og om jeg får artifacts. da merket jeg at det var bedre og klokke coren høyere enn minne. dvs: 411/342 er bedre enn 370/350 liksom.

men og klokke 10mhz på minne gir bedre ytelse enn 10mhz på coren, men så får en sjeldent minne så utrolig høyt opp heller.

Sorry for tredjegrads avhøret :p Nyskjerrig ser du :wink:

gjør meg ingen ting. har ikke annet og gjøre.

Skrevet

Jaja, godt å høra at du ikkje plages ;)

Ett siste før eg fortsette med min streben. Regne med at svaret e ja. Enn får artifacs med for høy minneklokking o. Litt merklig hvis en ikkje skulle få det. Men blir 100% sikker nå :) For ellers ville det vært flere med avsvidde minnebrikker.

Skrevet
Jaja, godt å høra at du ikkje plages ;)

Ett siste før eg fortsette med min streben. Regne med at svaret e ja. Enn får artifacs med for høy minneklokking o. Litt merklig hvis en ikkje skulle få det. Men blir 100% sikker nå :) For ellers ville det vært flere med avsvidde minnebrikker.

riktig. svaret er ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...