Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

svart skjerm og ingen usbporter virker


Anbefalte innlegg

Hei! jeg lurer på hva jeg må gjøre nå.

Det er et rødt lys ved: MemOK.

 

Ingen reaksjon mellom skjermkort og pc skjerm, ingen usb porter virker heller...

 

Ellers går alle vifter og alle lys er der. Jeg lurer på hva jeg må gjøre.

Jeg har resetet biosen, tatt ut av begge ram brikkene, replasert prosessor viften. Men fortsatt samme problem.

 

Takk på forhond :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Savner litt mer forklaring rundt problemet;

Er det gjort noen endringer (byttet noe komponenter etc.) før problemet oppstod? Eller er det en nybygget pc? Hva slaks komponenter sitter du med?

Sånn generelt ut i fra forklaringen, ville jeg testet kun med de nødvendige komponentene for å få en oppstart og bilde på skjermen(hovedkort, EN rambrikke og skjermkort)

Lenke til kommentar

Savner litt mer forklaring rundt problemet;

Er det gjort noen endringer (byttet noe komponenter etc.) før problemet oppstod? Eller er det en nybygget pc? Hva slaks komponenter sitter du med?

Sånn generelt ut i fra forklaringen, ville jeg testet kun med de nødvendige komponentene for å få en oppstart og bilde på skjermen(hovedkort, EN rambrikke og skjermkort)

Cpu også vel?
Lenke til kommentar

Savner litt mer forklaring rundt problemet;

Er det gjort noen endringer (byttet noe komponenter etc.) før problemet oppstod? Eller er det en nybygget pc? Hva slaks komponenter sitter du med?

Sånn generelt ut i fra forklaringen, ville jeg testet kun med de nødvendige komponentene for å få en oppstart og bilde på skjermen(hovedkort, EN rambrikke og skjermkort)

Cpu også vel?

 

Ja selvfølgelig, glemte det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Savner litt mer forklaring rundt problemet;

Er det gjort noen endringer (byttet noe komponenter etc.) før problemet oppstod? Eller er det en nybygget pc? Hva slaks komponenter sitter du med?

Sånn generelt ut i fra forklaringen, ville jeg testet kun med de nødvendige komponentene for å få en oppstart og bilde på skjermen(hovedkort, EN rambrikke og skjermkort)

takk for svar!!! Men det fikset seg når Biosen ble reset! :)

oppdaterte til nyeste bios etter det også.. :)

 

Takk for svar alle samen! det var bare til å resette biosen.

Men, nå har jeg et anna problem. får bluescreen hele tiden!! noen som vet hvorfor :p?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...