Tangeter Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 5 Dager igjen folkens! Link til hele oppdateringen på Kickstarter. Upvote på Reddit for mer omtale. Lik Obsidian på facebook for å øke mengden nivåer i "The Endless Paths" mega-dungeonet. Når vi 20000 økes det. 2 Endelige Stretchgoals 3,0 Millioner $: Fort som man kan oppgradere etter ønske. Inkluderer så klart egne quests. 3,5 Millioner $: En kolossal by med nye quest-lines inkluderes. Husk at hvert mål som går ned fordyper og vider ut spillet da det lar Obsidian ansette flere og flere store talent. Som 2,8 mill mål blir faktisk George Ziets inkludert, den kreative lederen bak Neverwinter Nights 2 ekspansjonspakken Mask of the Betrayer. Snakker om ekspansjonspakke; project eternity får en etter ca 6 måneder. Den er inkludert i noen av pakkene men kan bli lagt til for 20$. Lore Noe bakgrunnshistorie til noen av områdene i kartet vi har sett (som bare er en del av et større ett) er også introdusert. Første Screenshot Første offisielle screenshot er en tidlig, representativ versjon men overgår det meste jeg har sett i stil. 1
Tangeter Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Har selv gitt 280$ for 250$-tieren. Signert Collectors Edition, Ekspansjonspakken og Wasteland 2, pluss tjukt med swag. Støtt crpg-gjenoppståelsen, gi fingern til utgiverne og vis hvilket land som har størst kjøpekraft !! Endret 11. oktober 2012 av ghost_ronin
radiohodet Skrevet 11. oktober 2012 Skrevet 11. oktober 2012 Beklager 3D, men 2D ser fremdeles så latterlig mye bedre ut enn deg. 1
Kharan Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Tror 3 millioner passeres innen utløpet av Kickstarterkampanjen. Har investert skarve 35 USD, men det får holde med tanke på budsjett og slikt.
Myagos Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Glad jeg ble early backer av spillet. Det har tatt alt for lang tid siden et skikkelig isometrisk 2D spill i Baldurs Gate stil ble laget.
Godsaker Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 40 timer igjen og nesten 3.25 millioner nå inkludert Paypal, så da blir det nok en svær by til. Stakkars Obsidian, tenker de hadde håpet på 3.4 så de slapp byen.
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg synes det screenshotet der oppe ser ganske pent ut, men dere glemmer fort at det bare er en statisk bakgrunn. Det blir noe helt annet når det er bevegelige karakterer med i bildet. Ting som beveger seg er mye vanskeligere å få til å se pent ut, og spesielt når det er mange av dem som et gruppe folk. Jeg venter heller til vi ser en gameplay video før jeg jubler for høyt.
Volundr Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 AMA (Ask Me Anything) med Chris Avellone, Josh Sawyer og Tim Cain på reddit nå.
Zimmerh Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg synes det screenshotet der oppe ser ganske pent ut, men dere glemmer fort at det bare er en statisk bakgrunn. Det blir noe helt annet når det er bevegelige karakterer med i bildet. Ting som beveger seg er mye vanskeligere å få til å se pent ut, og spesielt når det er mange av dem som et gruppe folk. Jeg venter heller til vi ser en gameplay video før jeg jubler for høyt. Det er bare å sjekke ut baldurs gate, icewind dale og planetscape tornment så ser man hvordan det vil bli selvsagt med bedre oppløste figurer og bedre effekter etc men i prinsippet blir det likt.
Lykketrolling Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 De spillene du nevner er rimelig gamle og kan ikke sammenlignes med nyere spill som Project Eternity. De folkene i BG, IWD og PS:T er ren 2D og håndtegnet, men i Eternity blir de nok i full 3D med realistisk skygger, lys og hele greia. Så vi får se.
Kharan Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 Ser ut som om de kommer til å klare 3.5 millioner før fristen går ut om 19 timer.
Kenichi-san Skrevet 16. oktober 2012 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Live stream siste timene, håpe det runder $4 mill. http://no.twitch.tv/obsidian $3,7 i dette øyeblikk!. Endret 16. oktober 2012 av Kenichi-san
radiohodet Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Jeg synes det screenshotet der oppe ser ganske pent ut, men dere glemmer fort at det bare er en statisk bakgrunn. Det blir noe helt annet når det er bevegelige karakterer med i bildet. Ting som beveger seg er mye vanskeligere å få til å se pent ut, og spesielt når det er mange av dem som et gruppe folk. Jeg venter heller til vi ser en gameplay video før jeg jubler for høyt. Det er ikke spesielt vanskelig om karakterene lages i 3D. De hadde selvsagt sett bedre ut om de hadde laget dem i 2D, men -det- er mye vanskeligere å få til. Endret 17. oktober 2012 av radiohodet
Kharan Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Slik ser Project Eternity ut med bevegelse. Slett ikke verst! (Fra 1:49 og utover)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå