Gå til innhold

USA - image og etos


Jego

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jjkoggan

"Du kjenner ikke amerikansk kultur eller historie"

 

50 mill. amerikanere tåler ikke flere falske "amerikanister", enten de heter Bush, Obama eller Romney, og våpen har de i massevis. Hellas blir barnehage når amerikanerne begynner å protestere mot "austerity" og politikere. Så godt kjenner jeg amerikanerne. De har stoff i seg til å finne ut hvor politifolk og TSA-folk bor, og ta kona istedenfor ballen.

Lenke til kommentar

jjkoggan

"Du kjenner ikke amerikansk kultur eller historie"

 

50 mill. amerikanere tåler ikke flere falske "amerikanister", enten de heter Bush, Obama eller Romney, og våpen har de i massevis. Hellas blir barnehage når amerikanerne begynner å protestere mot "austerity" og politikere. Så godt kjenner jeg amerikanerne. De har stoff i seg til å finne ut hvor politifolk og TSA-folk bor, og ta kona istedenfor ballen.

 

Det finnes alltid en konspirasjon overalt for flere i denne debattforum. Jeg pleier ikke å holde debatt med konspirasjonteoretiker, ikke minst fordi det er umulig å bevise at noe ikke skjedde. Jeg bar mer intersert i hva andre nordmenn mener etos i USA er som ikke ser konspirasjoner overalt.

Jeg forklarte ikke noe om min mening om amerikansk kultur og sin forhold med krig fordi jeg ventet ikke du ville forstå, det ser ut som jeg hadde rett.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar

Det var så mange rebublikanere som heller ville ha Ron Paul at jeg vil ikke satse hodet på at flertallet vil ha Romney. Når Romney arrangerer valgkamp virker det slik at folk flest ikke er interessert... Men det er altså mannen media over hele linja foretrekker mot Obama. Valget blir mellom en pro-Israel vs. en annen pro-Israel. Så uansett blir det 1-0 til Bibi.

 

Som jjkoggan skriver, noen personer "har mere inflytelse" enn andre. Her synes penger = 1$ trillion (2 oljefond) bare å forsvinne uten at noen vet hvor??

 

Det sies i video at det iallfall ikke er i overensstemmelse med lovverket ... at noen kan overføre så mye penger uten at riksrevisjonen blir informert. I Norge skal utenlandstransaksjoner på 10.000 kr rapporteres, her kommer vi opp i noe som er 600 mill ganger større :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...