Gå til innhold

starte egen butikk


me1

Anbefalte innlegg

hei! jeg har alltid hatt lyst til å starte en egen butikk, men aner ikke hvordan jeg skal gå fram. jeg tenker på en klesbutikk ala stress og urban, men med andre klesmerker. jeg skal begynne på vgs til neste år, men er usikker på hva jeg skal velge. hva er lurt å velge hvis jeg skal starte butikk? hvordan skal jeg gå fram? takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første du bør tenke på, er å lære deg HTML. For å kunne utvikle hjemmesider, må du kunne HTML språket. Som tidligere nemnt kan du også velge å gå Salg og service eller IKT (Informasjons- og kommunikasjonsteknologi).

 

pøh.

 

Trådstarter vil starte klesbutikk, hvorfor anta nettbutikk?

 

Det koster 300 kroner for en ferdig utviklet nettsidekjerne, klar for salg og enkel å bruke for enhver bestemor.

 

Tror entreprenørskap er hakket viktigere for å drive/starte en butikk.

Lenke til kommentar

Det første du bør tenke på, er å lære deg HTML. For å kunne utvikle hjemmesider, må du kunne HTML språket. Som tidligere nemnt kan du også velge å gå Salg og service eller IKT (Informasjons- og kommunikasjonsteknologi).

 

pøh.

 

Trådstarter vil starte klesbutikk, hvorfor anta nettbutikk?

 

Det koster 300 kroner for en ferdig utviklet nettsidekjerne, klar for salg og enkel å bruke for enhver bestemor.

 

Tror entreprenørskap er hakket viktigere for å drive/starte en butikk.

 

Beklager, jeg leste feil.

Lenke til kommentar

hei! jeg har alltid hatt lyst til å starte en egen butikk, men aner ikke hvordan jeg skal gå fram. jeg tenker på en klesbutikk ala stress og urban, men med andre klesmerker. jeg skal begynne på vgs til neste år, men er usikker på hva jeg skal velge. hva er lurt å velge hvis jeg skal starte butikk? hvordan skal jeg gå fram? takk for alle svar:)

Skaff EK (egen kapitall) samt lag en forretningsplan så er du et stykke på vei.

Lenke til kommentar

hei! jeg har alltid hatt lyst til å starte en egen butikk, men aner ikke hvordan jeg skal gå fram. jeg tenker på en klesbutikk ala stress og urban, men med andre klesmerker. jeg skal begynne på vgs til neste år, men er usikker på hva jeg skal velge. hva er lurt å velge hvis jeg skal starte butikk? hvordan skal jeg gå fram? takk for alle svar:)

Skaff EK (egen kapitall) samt lag en forretningsplan så er du et stykke på vei.

 

Når det gjelder kjeder og oppstart av de, kan du kontakte eierne/selskapet og si du gjerne vil bli franchisetaker, vet at de gledelig hjelper til om de har trua nok på det/deg.

Lenke til kommentar

Det kan være ganske greit og få erfaring fra faget, jobbe i en butikk og på den måten få lært endel på den harde måten.

Det er ikke spesielt lett og få en slik butikk opp og gå, kan se ut som at kjedesjapper i kjøpesentre er nesten det eneste som overlever, hva slags butikk ser du for deg og drive?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...