Gå til innhold

AnewZ blir fit as fuck til sommeren!


AnewZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bøy:

 

77,5 5x5

 

benk:

 

52,5 5x5

 

rows

 

52,5 5x5

 

1x5 hangups (bw 102)

 

Smerter i armen enda under hangups, så må nok vente en stund til før jeg begynner med hangups/chins igjen dessverre :( Ikke vil jeg sjekke den heller, om det hadde vært brudd eller lignende så hadde jo sommerformen utgått.

Lenke til kommentar

Vanskelig å forklare helt, for det er ikke vondt om jeg trykker noen plass. Jeg klarer jo fint å ta ro-øvelser uten smerter (var vondt rett etter at det skjedde). Spessielt chins er grusomt, for da er hendene rotert, noe som gjør mye vondere. Mulig jeg oppsøker legen etterhvert, men satser på at det går seg til.

Lenke til kommentar

Tenkte litt over det i stad. Er det ikke waste å jobbe seg frem sommerform i Norge? Er jo ikke akkurat her man får gått toppløs uke etter uke i 30 grader sol. Vel, i hvert fall ikke på vestlandet.

 

edit. med sommerform mener jeg cuts altså.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Jepp, militærpress har alltid vært den øvelsen jeg har syns har vært tyngst av de, den det sier boom stopp i først. Har vel vært oppe i 50kg i det, så forventer at jeg ikke stagnerer eller begynner å stagnere før jeg når en 55kg ca. En av grunnene til at det nok er litt tungt nå er at jeg tar veldig korte pauser, så er smått sliten de på rep 5 i sett 4 og 5.

 

Tok også 3x5 dips i dag (albuer over skuldre dybde) - egentlig ikke særlig tungt. Men økten var ganske kort så følte for å avslutte med noe.

 

Logger du her inne forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...