Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blir uvel av C24 rensekur


Opplandsjenta

Anbefalte innlegg

Først vil jeg si at jeg ikke ønsker kommentarer om at den ikke fungerer,at det er unødvenig bruk av penger osv. Har brukt den før og har positiv erfaring.Men sist gang jeg skulle ta kuren maktet jeg ikke å fullføre,greide ikke å svelge unna det som var i glasset. Brakk meg og ble direkte uvel. Og jeg vet at det var p.g.a den bittre smaken av juicen blandet med det pulveret.Så jeg lurte på om noen vet om det går ann å "søte" den ut med typ stevia el.?

 

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Jeg greier selvfølgelig å få det oppi glasset, men tenkte mer på om det ville ødelegge effekten av kuren. Ser at jeg uttrykket meg litt utydelig;)

 

Forstod hva du mente. Det jeg mente, var at det ikke har noen betydning om du bruker søtning, så om du får det oppi glasset er du good to go.

Lenke til kommentar

C24 burde aldri ha vært i salg. Produktet ble trukket fra markedet men kom tilbake igjen etter en tid. Vet ikke nøyaktig hva som var årsaken til dette og om det ble gjort modifikasjoner i produktet for å redusere negative virkninger.

 

En rensekur som C24 på en dag er farlig nært galskap. Avgiftning er noe man må gjøre over lengre tid på en skånsom måte tilpasset hvordan status i kroppen er. Den forventningen folk har til ultra-kjappe løsninger er så langt fra sannheten man kommer, og det at folk for seg til å markedsføre dette er enda værre.

 

Den sjokkreaksjonen du risikerer å få fra kroppen ved å bruke C24 er alt for stor fordi produktet løsner for mye til at kroppen effektivt kan håndtere dette. Prinsippene bak kuren er relativt velkjente og brukes i naturopatien, men det å gi et slikt kraftig standardprodukt utilpasset til alle uansett tilstand uten oppfølgning er betenkelig.

 

Trening, kosthold og tilskudd over tid og at man ellers har behovene sine dekket er det som fungerer over tid for effektiv avgiftning, uten at du trenger å gjøre noe eksternt. Du kan bedre resultatene ved å gjøre andre ting, men dette er måten naturen har designet det på. For enkelte kan det være nødvendig med andre tiltak, og da kan man søke hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...