Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DrugiS - Jakken er for kort i livet og ermene, og ser vel egentlig for liten ut.

Men bukse og sko var snaisen, og artig at du valgte de strømpene, for de gjorde seg veldig godt.

Skjorte og slips er også fine sammen.

Skrevet

Dag: Ikke så fan av dagens antrekk desverre. Lommetørklet og skjorten likte jeg ikke så godt. Slipset kunne vel også vært strammet litt. Skoene ser ut som om de er en størrelse eller to for store. Dressen

Skrevet

Hva er greien med working cuffs, Dag? Det har vel ingen praktisk verdi? Mtp at du ikke ville gått med dem brettet ned så du eksponerte en knapp... Men det var litt tøffere enn en fastsydd brett!

Skrevet

Olevold: Både ja, og nei. Jakken er egentlig ganske fett, men på en annen side er ikke camo sååå fett allikevel.

Enig med Kav. Fett kamera da!

Skrevet

Takk, kameraet er rimelig fett ja. Reima er fra Roberu, meget pene saker. Skjønner hva dere mener med camo, jeg var ikke så glad i det før jeg flytta til England selv, men her er det mye mer utbredt enn i Norge, og jeg ser ofte folk som klarer å bruke mønsteret på en stilig måte.

Skrevet

X1 pro?

Det var et eller annet rart med quilted camo. Camo i seg selv kan være tøft, type Carhartjakker.

Mulig quilted camo kan vokse på meg, men akkurat nå var det litt uvant. Ikke direkte stygt, men uvant.

Skrevet

@Phelge. Working cuff var opprinnelig et tegn på at dressen din var skreddersydd og dyr. I dag er det et statment på at du har peiling på dresser, og har puttet litt mer penger enn en del andre i plagget. Ingen praktisk betydnig.

Skrevet

Takk.

Jeg har kun en en dress som er helt skreddersydd og noen bukser, men jeg jobber med saken. Jeg har noen målsøm i bestilling, eller en slags semi-målsøm, da det er ganske mange timer håndarbeid på dem.

Likte dine semi-brouges. Klassiske og anvendelige sko. Lærrsåle, antar jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...