Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

DexterMorgan: Takk :) Det er et par Sebago Arlingtons. Kjøpte dem på salg hos Herring ifjor. Likte forøvrig genseren og fargen. Kjøpte du den til fullpris? Eller fra StyleForum?

Endret av Jottnegen
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jeg likte det, Jottnegen. Har du merket/modell på jakken? Den ser ut som den har fin og smal passform.

Skrevet

Blir vel fort en tur dit på meg til uken da..Har siklet etter heritage-versjonen av den der ganske lenge, men fortalt meg selv at jeg egentlig ikke har råd, men det bildet der gjorde overbeviste meg om at det er en ganske idiotisk tanke.. :p

Skrevet

Hadde vel egentlig ikke råd jeg heller :p Men når jeg fant den kunne jeg ikke motså. De har forresten et veldig godt utvalg av størrelser. Sjeldent jeg ser dem helt ned i XS.

Skrevet

Jostein: Nei, 100% sikker på at det er Heritage Liddesdale, med mindre Barbour har plassert feil navnelapp inne i jakken. Og den har en enda mer markant slim cut enn hva Lightweight modellen har. Men finner det litt rart selv at den ikke ligger på siden deres. Og jeg har prøvd å google den litt, men finner den ikke i olivengrønn på nettet i det hele tatt :hmm:

Thrice: Takk :)

Skrevet (endret)

Kanskje de har solgt deg en fake jakke! :tease:

Anyway, flott antrekk. Hadde valgt en annen farge på jakken, men det er sikkert bare jeg som er litt skeptisk til grønn. :)

Endret av lokeland
Skrevet

AnuS: Fine sko, men du har alt for høy vrist for dem. Snøringen skal optimalt sett være helt lukket på et par oxfords.

Dexter: Jeg liker de forskjellige plaggene, men det er umulig å si noe om antrekket, hvis det var meningen.

Jottnegen: Jeg syns jakken er for smal. Bortsett fra det liker jeg det.

Skrevet

Jeg ga vel rundt 1600 kr. Det der var jo en ganske knall pris til å være i Norge ja, og siden ser forsåvidt ganske seriøs ut som du sier. Forhåpentligvis er det noen mer med peiling her som kan si noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...