Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Enig, den ga meg litt assosiasjoner til mønstret barnetøy. Skoene og skjortsen er det vel ikke mye å si om, cleane og fine.

Endret av Atald
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Løfter armen for å ta bilde, så det er noe misvisende. Men jeg skal gi deg det at den ikke er utrolig tettsittende.

e; la også merke til at jeg sagger litt mye på bildet av ukjent grunn.

Endret av hansjqrg1
Skrevet (endret)

Jeg likte buksene, hansjqrg1 :)

Men det hadde nok vært bedre om piquéen satt litt bedre ja, uansett et fint sommerantrekk ;)

Endret av Jonas!
Skrevet (endret)

Pent antrekk det. Bilder er som oftest misvisende, så gidder ikke kommentere fitten på piqueen.

Endret av AnewZ
Skrevet

Fet Bukse AnewZ. Hadde vært fet med en oppbrett nederst og strikker+Segge. (Tipper på at jeg kommer til å få noen negative kommentarer på dette). Men personlig ville jeg gjort det.

Skrevet

Pen bukse, anewz. Å brette opp buksa syns jeg man burde vente med til det blir litt varmere i været. Og sagging + strikk med chinos (og forsåvidt alle andre bukser) er ikke noe jeg ville satset på.

Skrevet

En liten brett helt nederst ser bra ut på chinos, uansett om det er kaldt eller ikke.

Selvfølgelig, man trenger ikke å brette opp slik at man ser hele leggen, men en liten brett som ligger rett over skoen er hot!

Skrevet (endret)
Har faktisk på samme pysjbukse nå Raste. H&H? H&M regner jeg med? er det den til 399,-?

H&M ja og den til 399 kr. Syns det var rimelig jeg, så tok meg bryet og kjøpte den :p

Endret av Raste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...