Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det en strikk jeg ser? I så fall kan jeg ikke annet enn å si fail.

Hvis jeg derimot ser feil funker antrekket greit, men piqueen kunne med hell vært en del smalere. Jeg ville foretrukket å se antrekket med sko, for det ser aldri helt smart ut å stå i sokker.

Endret av fkm
Skrevet

Ser bra ut archanios! Hvis jeg ikke tar helt feil har de også akkurat samme bukse som shorts, og den finnes vel også i rosa og et par andre spenstige farger?

Fin cardigan aN3wZZZZz. Sitter godt på deg!

Skrevet (endret)

Ser bra ut archanios! Hvis jeg ikke tar helt feil har de også akkurat samme bukse som shorts, og den finnes vel også i rosa og et par andre spenstige farger?

aN3wZZZZz

Det er ikke den buksen der ser det ut som, tror det er en tynnere som finnes i shorts. Vet hvertfall de har rosa & turkis, prisen er forøvrig 900,-

ssssh! Men takk :)

^Takk

Endret av AnewZ
Skrevet

De rosa fra Filippa K koster 1000,-, har blitt blikket noen ganger på grunn av dem for å si det sånn :p

For øvrig pene kjøp, gutter :)

Skrevet (endret)

Pen cardigan, Anewz. Ser ut til å ha ganske god passform i tillegg. Tror faktisk jeg skal investere i en selv, H&M-cardiganen min begynner å bli formløs..

Endret av Frdlr
Skrevet

De rosa fra Filippa K koster 1000,-, har blitt blikket noen ganger på grunn av dem for å si det sånn :p

Buksene, ja. Shortsen derimot koster 900, var den jeg svarte på :p Men ser at den kan mistolkes :) Takker forresten.

Skrevet

Buksene, ja. Shortsen derimot koster 900, var den jeg svarte på :p Men ser at den kan mistolkes :) Takker forresten.

900? Det var dyrt, de tar 700 her i Arendal. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...