Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

The_Darkness: Pen bag! Vurderte den selv da jeg skulle ha meg en weekendbag, endte dog ikke med den.

fkm: Jeg ser frem til neste innslag i serien! En til hunden kanskje? :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det blir nok skobørster.. Har tre stykker liggende på lur :p Hundebørsten vår er kjedelig og laget av plast, så den blir nok ikke tatt med i serien nei!

Skrevet

Og Geil, jeg vet ikke helt om kjæresten hadde satt pris på at slike bilder ble publisert på internett :p

Så de finnes altså? dancingnaughty.gif

Skrevet

Hva ligger slike børster på?

Var vel mellom £15 og £40 for de fleste på produsentens hjemmeside, mye dyrere i Norge?

Klesbørsten kostet 30 £, og hårbørsten kostet 60 £... Kjøpte dem ikke på hjemmesiden.

Og til bildespørsmålet; ingen kommentar!

Skrevet (endret)

^

Her skal du kommentere antrekk i bildetråden. Ta spørsmålet i kafèen eller i hår-tråden. Du finner en oversikt over større tråder på dummies-stickyen :)

Endret av thrice
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Kommer vel en mod og fjerner denne, men la gå.

Et action shot vel:

*bilde*

:!: Og så på kvinnedagen...

Skrevet

Ser bra ut Oldheim, hadde dog gjort seg med fitpics. Og ikke bruk slipset og lommetørklet sammen.

Liker bagen The_Darkness :thumbup:

Skrevet

Ser bra ut Oldheim, hadde dog gjort seg med fitpics. Og ikke bruk slipset og lommetørklet sammen.

Liker bagen The_Darkness :thumbup:

Jepp, har ikke lyst å se ut som om jeg bare kjøpte et sett og puttet det på. Men må innrømme at dette er det første lommetørkleet til dress jeg har hatt, og det er litt vanskelig å matche. Kanskje jeg tar meg en tur på dressmann eller noe og kjøper noen plaine. Sikkert bare et hvitt og et lyseblått. kanskje et rødt

Skrevet

Joda, er jo billig i USA også, men likevel, med frakt om moms kommer det som oftest på en sum i overkant av 500,-, hvertfall for det jeg har sett av sko fra Nike og Supra der borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...