Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for kommentarer :)

Passet bra? Er kanskje litt tidlig med så lys trench?

Ja, jeg skjønte hva du mente med passet bra =P

Det er jo varmt i været, men skjønner hva du mener, bare ville ha på meg noe nytt.

Skrevet (endret)

Pen trench :) begynner smått og ta på meg min også (beige). Er kraftig lei av peacoat.

Neste uke skal det bli varmere, så det er bare å se fram til X antall Helly Hansen seiljakker...

Endret av Nash
Skrevet

Ser bra ut Pat, men kjedelig at du ikke har tatt fit pics selv!

Kan se om jeg kan fikse det, hvert fall til trenchen.

Du tok tydeligvis ikke hintet. Han siktet til shortsen.

Skrevet (endret)

Tanken slo meg, men postene mine blir ikke så gjennomtenkt i dag siden jeg sitter på jobb og må ha noe klart til mandag, så jobber som fy for å slippe å komme innom her i morgen også.

Kan jo se om vi får ordnet fit-pic av badeshorten også :cool:

Men blir nok neppe i baris, liker ikke å vise meg fram sånn siden jeg er så sykt feit! full-full-food-fat-smiley-emoticon-000646-large.gif

Endret av PatSharpX
Skrevet

Ja, fy faen du er en bolle Patrick. At du i det hele tatt tørr å vise deg utenfor døren er utrolig!

:hmm:

Skrevet

Ikke noe å utsette på cardiganen, men slipset er i overkant smalt for min smak, og slips fra H&M kan jeg umulig tenke meg er særlig pene (det gjelder jo for så vidt de aller fleste slips i polyester).

Skrevet

Ikke noe å utsette på cardiganen, men slipset er i overkant smalt for min smak, og slips fra H&M kan jeg umulig tenke meg er særlig pene (det gjelder jo for så vidt de aller fleste slips i polyester).

What he said

Skrevet

Jeg sier meg enig, usikker på hvor tynt slipset faktisk er, kan jo se det til en viss grad, men får ikke et veldig godt bilde. Uansett, pen cardigan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...