Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nymph, skjørtet og skoene var greie, toppen likte jeg ikke. Savner også noe som knytter antrekket sammen. Tre forskjellige farger kan fort se litt random ut, særlig når det er tre så forskjellige farger som rød, sort og hvit. En rød sløyfe i håret eller noe lignende hadde hjulpet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte ingen av kjøpene Espennt. Ikke helt min stil, Tee'en var jo ren logoflash, jakken føltes veldig fjortis, v-halsen er sikkert god, men volcom har aldri vært helt gode på passform på meg hvertfall. Cardiganen var spesiell, men der foretrekker jeg enkle og cleane.

Skrevet

Den var stygg og hadde et WESC-merke på seg.

Jeg har lagt merke til at fjortiser kjøper hva det skulle være så lenge det er et WESC-merke på plagget, så med en gang jeg ser den jakken tenker jeg fjortis!

Skrevet
Enig med de andre, Nymph, hot, og som sagt... fine ben ;)

Ellers følger jeg "mengden" på at du trenger noe som binder alt sammen.

Jeg hadde det. Men jeg bare slang på meg klærne i går for å vise dem, derfor hodet ikke var med fordi jeg var nydusjet :p Hadde lik farge som skoene på neglene og svart blazer over.

Skrevet (endret)
Enig med de andre, Nymph, hot, og som sagt... fine ben ;)

Ellers følger jeg "mengden" på at du trenger noe som binder alt sammen.

Jeg hadde det. Men jeg bare slang på meg klærne i går for å vise dem, derfor hodet ikke var med fordi jeg var nydusjet :p Hadde lik farge som skoene på neglene og svart blazer over.

Ahh, da har jeg intet å utsette.

Stilig at jenter også poster i bildetråden. :)

Endret av Xtra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...