josh Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Noen som har erfaringer med denne brenneren? Får min i dag, men jeg finner ikke noen reviews på denne, så jeg kjøpte den vel egentlig bare pga. Plextor sitt gode rykte... Og hvor får man 8x plater?
OC-Freak Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Fikk min klokka 11.59 i dag av postmannen men er ikke hjemme nå så jeg installerer den i morgen. lest andre plasser på internett: -8X brenning virker ikke i nero, da feilbrenner den på slutten av platen. Må vente på en nero oppdatering.... virker visstnok konge i alle andre programmer -arita 4X DVD+R virker på 8X, disse kan kjøpes hos www.brenner.no Verbatim 4X DVD+R virker også på 8X, disse selges overalt. denne brenneren brenner første del av platen på 6x og siste del på 8x så den er ikke helt 8x på hastighetssiden.
OC-Freak Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 kom hjem litt tidligere enn ventet det fulgte ikke med papirmanual eller tomme plater, kun brenner, 2 program cd'er, ide kabel og skruer samt en hurtiginstallasjonsveiledning. stemmer alt jeg sa i forrige posten, men; brenne på 8X på arita 4X plater gir uleselige plater... har ingen verbatim å teste med akkurat nå. Nero 6.0.0.11 er den eneste nero versjonen som funker på 8X DVD+R brenning med denne brenneren. total tid for å brenne en full dvd på 8X er ca 8 minutter....men dvd'en funka ikke. VIRKER IKKE med noen princo plater.....ser ikke at platen er satt i engang. Datasafe (som også er princo) virker allikevel. Nei det her lukter det både av firmware oppgradering(plextor, sett i gang og jobb) og programvareoppdatering(Ahead, sett i gang og jobb) av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå