Gå til innhold

Databutikken.com, er de virkelig så JÆ....


Anbefalte innlegg

Sitter her å leser post på post om Databutikken.com, er de virkelig så jæ....som folk vil ha det til?? Hvordan kan den butikken gå rundt når man tenker på at sikkert 80% prosent av de som handler hos dem i Norge bruker Hardware.no?? Eller er det bare det at folk i Norge er så veldig dumme at selv om de er blitt advart flere ganger om den butikken, så handler de der likevel? Bare spør jeg, syntes det virker litt dumt at alle som handler der må legge ut en post om hvor dårlig osv de er blitt behandlet i den butikken. Bruk en annen Webshop neste gang da vel!!!

 

Men dette var min mening!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 år, kun databutikken. masse defekte varer, FLOTT kundeservice, minimalt med ventetid, bruker det privat, jobb, venner, hele pakka.

komplett har fucka opp samtlige ordre jeg har hatt hos dem.

 

moral: alle har hatt dårlige erfaringer med noe/noen. Det vil ikke si at dem er dårlig.

Lenke til kommentar
4 år, kun databutikken. masse defekte varer, FLOTT kundeservice, minimalt med ventetid, bruker det privat, jobb, venner, hele pakka.

komplett har fucka opp samtlige ordre jeg har hatt hos dem.

 

moral: alle har hatt dårlige erfaringer med noe/noen. Det vil ikke si at dem er dårlig.

 

Alle gjør feil, det er når man ikke ordner opp det blir ille og det er når man begynner å lyve og svindle det blir for jæv...

Databutikken er den værste leverandøren jeg noen sinne har vært borti. :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg handlet for titusenvis (4-5 maskiner + ekstra deler) fra databutikken.com og er kjempefornøyd. Et par ganger har jeg fått defekte varer, men de er det jo bare å sende tilbake, så får man erstatningsvarer (husk å følge prosedyrene!!).

God service, veldig billige på endel ting. Litt anderledes utvalg enn Komplett et al.

En gang hadde jeg t.o.m. rotet med bestilllingen så jeg fikk 2 maskiner i stedet for 1. Da jeg ringte dem og forklarte, sa de at det var bare å sende den tilbake. DE betalte frakt (begge veier)!!

Er kjempefornøyd og har ingenting å utsette på dem. Anbefales!

Lenke til kommentar

De ordner jo opp, og blir det problemer med dem går det jo bra til slutt (en nevnte prosedyrer her -hint-), men de bruker litt vel lang tid :) Går fort 1-2 måneder dersom man får problemer med retur eller gal vare+penger tilbake. Jeg hadde nok heller handlet der enn hos PC UTSTYR for å si det slik. Men det er jo selvfølgelig bare min erfaring :p

Lenke til kommentar
Hvordan kan den butikken gå rundt når man tenker på at sikkert 80% prosent av de som handler hos dem i Norge bruker Hardware.no??

 

Har hatt veldig dårlig erfaring med dem selv og man kan bare lure på hvorfor deres Norske del lever enda, noen her ser jeg er fornøyde, men det er ytterst få. Dette er jo en skandinavisk grosist så jeg regner med at de har litt å falle tilbake på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...