Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva slags farger passer til beige chinos?

Tenker hovedsaklig på belte

Hvilke farger er det som ikke passer? Det er et bedre spørsmål...

ang belte så kan du jo foreksempel gå med; brunt,svart,hvitt eller blått bare for å nevne et par..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må jeg da betale momsen, selv om ingen av de tre tingene separat koster over 200 kroner?

Ja, men det er stort sett såpass billig frakt fra Asos at det lønner seg å dele opp bestillingene.

Skrevet
Hvilke farger er det som ikke passer? Det er et bedre spørsmål...

ang belte så kan du jo foreksempel gå med; brunt,svart,hvitt eller blått bare for å nevne et par..

Blått? Hvordan ser det ut?

Skrevet
Hva slags farger passer til beige chinos?

Tenker hovedsaklig på belte

Svart er ikke pent med beige.

Skrevet

Korleis og ilag med kva vaskar de beige chinosar? Mine var beige-brune, no er dei beige-kvite. Sjukt irriterande at fargane har gått vekk i vask. Har vaska dei med lyse kleder. Er det dumt?

Skrevet

Du må huske å vrenge chinosene. Jeg vasker de med farget tøy på 30. Da også med Omo Color. Mine har ikke mistet farge på 6 mnd. De er fra Vailent.

Skrevet

Pleier de å vrenge alle kleda? Både gensarar og bukser? Har ein gensar som er like kvit som den er svart, korleis bør eg vaske den? Den har òg starta å miste den svarte fargen. Bør eg bruke Omo sensitiv for fargar? Eller sensitiv for svart eller kvit?

Skrevet
Pleier de å vrenge alle kleda? Både gensarar og bukser? Har ein gensar som er like kvit som den er svart, korleis bør eg vaske den? Den har òg starta å miste den svarte fargen. Bør eg bruke Omo sensitiv for fargar? Eller sensitiv for svart eller kvit?

Du vrenger plaggene for at slitasjen under vask skal skje på innsiden av klærne, slik at farger og trykk skal bli spart.

Skrevet

Trenger en bag som så romslig som mulig, men ikke større enn 56cm x 45cm x 25cm (carry-on på BA) Trenger ikke plass til laptop, da jeg kunne med laptopveske i tillegg. Men trenger endel plass til litt klær og liggnende...

Skrevet (endret)

Hva synes folk om denne genseren? Og hva kunne vært fint under den? Skjorte, v-hals?

mini_collection10.jpg

edit: Bildet er ikke allverdens, genseren er litt finere irl, men en ser noen lunde hvordan den ser ut

Endret av Karlson
Skrevet
Har kjøpt en del her i Spania, 3 v-halser (To fra Burberry, en fra Versace), 3 piquéer (En fra Burberry, to fra Prada) og en badehorts fra PRL, og det blir vel litt mer shopping når jeg kommer hjem igjen, selv om budsjettet ble kraftig redusert etter at jeg mistet/ble frastjålet min helt nye mobil og må betale 5000,- for ny :(

Håper forsikringen går i orden, for å si det sånn!

Jeg må vel forresten også spare til vintersko og -jakke, når den tid kommer.

Glemte å skrive at jeg også har kjøpt en cardigan fra Replay (Litt :dontgetit:, men den satt faktisk ganske bra, og fargen matchet CK-loafersene perfekt.) og en kortermet skjorte fra Ermenegildo Zegna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...