AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Hvordan vet dere at den er fake? Syntes ikke den var noe pen, som sagt tidligere var den litt for lys. Eneste jeg la merke til var at der sto " Women's collection " på den D&G lappen oppe til høyre.
Kurt Grusom Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Kjøpte meg ny bukse idag på internett. Hva synes dere? Helt grusomt -____-
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Hvordan vet dere at den er fake? Syntes ikke den var noe pen, som sagt tidligere var den litt for lys. Eneste jeg la merke til var at der sto " Women's collection " på den D&G lappen oppe til høyre. Han lagde en post i går om det. Så pleier vell ikke D&G slenge på noen kinesiske tegn på bildene sine, så lenge jeg har levd.
KKake Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Hvordan kan jeg klippe meg? Link til post med bilde av mitt nåværende hår i RPP.
Kloever Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Kjøpt meg en blå bukse lignende den her, bortsett fra at jeg kjøpte en herrebukse noen som har forslag til hva jeg kan kombinere den med? I hovedsak farger jeg tenker på. Foreløpig er det bare en hvit skjorte jeg har i skapet som ser ok ut sammen med buksa.
KKake Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Klipp bort alt håret med barbermaskin. Vil helst ha litt lengde på håret da.
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 (endret) ... Sort funker kjempefint, som du ser på bildet Edit: Forresten hvor kjøpte du buksen? Husker Zara hadde mye fargerikt i fjor. Endret 25. mars 2009 av bebeluv
AnewZ Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Oransj er vel på motsatt side av blå i fargesirkelen? Men ser for meg at Oransj/Blå i den komboen kan bli litt vell mye. Uansett, Lindeberg chinoesene du har kjøpt? De har en lik bukse hvertfall, til menn.
Kloever Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Kjøpte den på MPH på Byporten i Oslo. Jeg legger inn noen bilder, og så får dere gi en dom på kombinasjonene. Hadde visst noe mørkt til tørk som ikke ser så dumt ut: Endret 25. mars 2009 av Kloever_2
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Heihei. Er det 'påbudt' å ha dress på seg når man konfirmerer seg?
McBitch Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg skulle betalt for å se en komme i pysjbukse i konfirmasjonen sin!
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Så dress er det eneste pene plagget man kan bruke i konfirmasjon? Går det ikke ann å ha på seg f. eks. en vest, mørk skjorte, svart dressbukse og svarte pensko? Evt. slips for å spice det hele opp?
Kloever Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 .. Den siste der kan du spare meg for. G-Star :/ Jeg har et ganske avslappet forhold til merkene. Første er forresten Tempo, begge kjøpt på Brandstad.
Bruker-161582 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Så dress er det eneste pene plagget man kan bruke i konfirmasjon? Går det ikke ann å ha på seg f. eks. en vest, mørk skjorte, svart dressbukse og svarte pensko? Evt. slips for å spice det hele opp? Jeg har bunad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå