Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet dere at den er fake? :) Syntes ikke den var noe pen, som sagt tidligere var den litt for lys. Eneste jeg la merke til var at der sto " Women's collection " på den D&G lappen oppe til høyre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan vet dere at den er fake? :) Syntes ikke den var noe pen, som sagt tidligere var den litt for lys. Eneste jeg la merke til var at der sto " Women's collection " på den D&G lappen oppe til høyre.

Han lagde en post i går om det. Så pleier vell ikke D&G slenge på noen kinesiske tegn på bildene sine, så lenge jeg har levd.

Skrevet

Kjøpt meg en blå bukse lignende den her, bortsett fra at jeg kjøpte en herrebukse :p noen som har forslag til hva jeg kan kombinere den med?

I hovedsak farger jeg tenker på. Foreløpig er det bare en hvit skjorte jeg har i skapet som ser ok ut sammen med buksa.

post-185175-1237994038_thumb.jpg

Skrevet (endret)
...

Sort funker kjempefint, som du ser på bildet :)

Edit: Forresten hvor kjøpte du buksen? Husker Zara hadde mye fargerikt i fjor.

Endret av bebeluv
Skrevet

Oransj er vel på motsatt side av blå i fargesirkelen? Men ser for meg at Oransj/Blå i den komboen kan bli litt vell mye. Uansett, Lindeberg chinoesene du har kjøpt? De har en lik bukse hvertfall, til menn.

Skrevet (endret)

Kjøpte den på MPH på Byporten i Oslo. Jeg legger inn noen bilder, og så får dere gi en dom på kombinasjonene.

Hadde visst noe mørkt til tørk som ikke ser så dumt ut:

post-185175-1237996326_thumb.jpg

post-185175-1237996332_thumb.jpg

Endret av Kloever_2
Skrevet

Så dress er det eneste pene plagget man kan bruke i konfirmasjon? Går det ikke ann å ha på seg f. eks. en vest, mørk skjorte, svart dressbukse og svarte pensko? Evt. slips for å spice det hele opp?

Skrevet
..

Den siste der kan du spare meg for. G-Star :/

Jeg har et ganske avslappet forhold til merkene. Første er forresten Tempo, begge kjøpt på Brandstad.

Skrevet
Så dress er det eneste pene plagget man kan bruke i konfirmasjon? Går det ikke ann å ha på seg f. eks. en vest, mørk skjorte, svart dressbukse og svarte pensko? Evt. slips for å spice det hele opp?

Jeg har bunad ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...