Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ny laptopbag?

(Skulderrem inkl.)

7359178[/snapback]

Robbie, du vet hva som er fint. Du finner ting jeg dør for. Den skal haes. Den dagen jeg er frisk Robbie, skal vi på shopping :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Robbie; Godt forslag, men jeg trenger mer plass. Skal ha noen bøker osv i den, skal brukes til og fra skolen blandt annet. :)

7359246[/snapback]

Hehe, var egentlig ikke ment som et forslag til deg - men om du ser etter en bag burde jo LV ha noe. ;)

Skrevet (endret)
Robbie; Godt forslag, men jeg trenger mer plass. Skal ha noen bøker osv i den, skal brukes til og fra skolen blandt annet. :)

7359246[/snapback]

Let me represent:

Luois Vuitton Souverain:

1.jpg

Endret av haakie
Skrevet

Veldig fin, Haakie!

Desverre tror jeg den ligger bittelitt utenfor min prisklasse - hvor mye nøyaktig?

Ellers, vet noen hvor de fører en del Kenzo-accessories i Oslo?

Skrevet (endret)
Veldig fin, Haakie!

Desverre tror jeg den ligger bittelitt utenfor min prisklasse - hvor mye nøyaktig?

Ellers, vet noen hvor de fører en del Kenzo-accessories i Oslo?

7359364[/snapback]

Den ligger på runf 1400 dollar når jeg googlet etter bilder... er dog ikke sikker på om det var akkuratt denne heller.

Endret av haakie
Skrevet (endret)

EDIT: Etter leting, så må jeg innrømme at jeg var blind... Den finnes...Koster 10000kr, men den du har bilde av haakie er fake...

Endret av Alexanderhagen
Skrevet
Nei, jeg har aldri sett modellen, og den finnes desverre heller ikke i noen som helst Louis-Vuitton butikk verden over, haakie. Så jeg tror jeg må skuffe deg...

7359405[/snapback]

det har jeg ;)

post-58478-1164498971_thumb.jpg

Skrevet
Nei, jeg har aldri sett modellen, og den finnes desverre heller ikke i noen som helst Louis-Vuitton butikk verden over, haakie. Så jeg tror jeg må skuffe deg...

7359405[/snapback]

det har jeg ;)

7359434[/snapback]

Jeg fant ut det etterhvert, men jeg trodde det var city bag det var snakk om, ikke en form for baggasje. Og uansett, den du har bilde av er fake, det står nesten fake på den. Bare se på fargen på skinnet som er brukt på reima...

Skrevet

7359405[/snapback]

det har jeg ;)

7359434[/snapback]

Jeg fant ut det etterhvert, men jeg trodde det var city bag det var snakk om, ikke en form for baggasje. Og uansett, den du har bilde av er fake, det står nesten fake på den. Bare se på fargen på skinnet som er brukt på reima...

7359442[/snapback]

Ja jeg så det med en gang når jeg hadde bilder og sammenligne med, det går ikke an og "låne" bidlelinker fra LV's nettsider, derfor googlet jeg og kom opp med en falsk.

Skrevet (endret)
Men hvis du har 10 000 kr å bruke på ei bæreveske, så værsågod. Hadde gått for noe litt enklere, men LV er et godt valg...

7359470[/snapback]

Var ikke ment til meg, men jeg kunne vel ikke vite hvor mye du skal bruke.

Endret av haakie
Skrevet (endret)

For min del, kunne jeg godt brukt 10k på den, men jeg likte den ikke. Min favoritt er denne:

Utennavn.jpg

Den er litt billigere, og ser litt mer ut som en pc veske

Endret av Alexanderhagen
Skrevet (endret)
For min del, kunne jeg godt brukt 10k på den, men jeg likte den ikke. Min favoritt er denne:

Den er litt billigere, og ser litt mer ut som en pc veske

7359553[/snapback]

Den var fet! Likte spesiellt de smpemoaktige rutene :dribble:

Edit: fjernet bilde i quote.

Endret av haakie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...