2cool Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Snakker vi eller ? Rustic/orange er fetest. Selv kjøpte jeg først red/black, men synes den var for flashy. Så kjøpte jeg navy, men synes den var for kjedelig. Så kjøpte jeg rustic/orange og er fornøyd med den. Haha. Digg med 3 like jakker...
KKake Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 http://cgi.ebay.com/VTG-40s-KHAKI-Military-Style-BRIGADE-JACKET-Coat-40-/330539565486?pt=US_CSA_MC_Outerwear&hash=item4cf5b181ae Fikk litt lyst til å by, selv om jeg sannsynligvis ville sett ut som en wannabe.
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Bedre at halve oslo går i en pen jakke da.
fkm Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 (endret) Ja, for det finnes ikke andre pene jakker enn Liddesdale. Edit: Det skal jo også nevnes at Liddesdale er tidenes minst praktiske jakke. Den er ikke varm, ikke vanntett, ikke vindtett og lommene suger. Endret 14. mars 2011 av fkm
Vamos Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Flott jeg ikke bor i Oslo da. Har hittil ikke sett en eneste med jakka. Fin jakke + noe få har er fint for min del.
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Så noen når jeg var i Gøteborg, ellers har jeg ikke sett noen i Norge, lav barbourfaktor her jeg bor.
Jonas. Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Skyhøy Barbourfaktor her jeg bor, og i hvert fall på skolen.
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Har sett en eneste mann i barbour her jeg bor, det var en gammel mann:P Resten går i quiksilverjakker
Kakebakelate Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Har fortsatt til gode å se noen på UIN. Men har til gjengjeld sett joggebukser.
Coa Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Jeg tror nesten jeg må ha jakker fra Barbour i XS da jeg til vanlig bruker S. Det har vist seg komplett umulig å finne. Satser heller på denne fra J.Lindeberg til vår og sommer.
Atmosphere Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Lav Barbour-faktor her på Universitetet i Stavanger òg …
kandinsky Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Argh. Trenger en lyseblå/himmelblå/blå skjorte (gjerne button down): Budsjett på 500. Gikk innom 10 forettninger i Oslo på fredag uten hell, fordi knappestolpen(?) på alle skjortene plutselig var hvit, rød, svart etc. Forslag til butikker jeg kan droppe innom?
DexterMorgan Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Hvor utbredt er egentlig voksjakker? Med tanke på at halve Oslo bruker Liddesdale..
Jonas. Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Ikke like utbredt, men det er ikke helt sjelden jeg ser det heller.
Coa Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Argh. Trenger en lyseblå/himmelblå/blå skjorte (gjerne button down): Budsjett på 500. Gikk innom 10 forettninger i Oslo på fredag uten hell, fordi knappestolpen(?) på alle skjortene plutselig var hvit, rød, svart etc. Forslag til butikker jeg kan droppe innom? Follestad har vel noen fra Brunelli, tror ikke de er så dyre.
Essem Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Argh. Trenger en lyseblå/himmelblå/blå skjorte (gjerne button down): Budsjett på 500. Gikk innom 10 forettninger i Oslo på fredag uten hell, fordi knappestolpen(?) på alle skjortene plutselig var hvit, rød, svart etc. Forslag til butikker jeg kan droppe innom? Duke's, skjortebutikken til House of Singles i Kirkegata 7.
AndyPanda Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 CountryAttire.com blir ofte nevnt. Hva er forskjellen på den som heter "Classic Nylon Quilt" og den som heter "Classic Nylon Quilt Car Coat". Klarte ikke helt å finne forskjellen, da måla osv så like ut.
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Jeg tror nesten jeg må ha jakker fra Barbour i XS da jeg til vanlig bruker S. Det har vist seg komplett umulig å finne. Satser heller på denne fra J.Lindeberg til vår og sommer. Man kler alt så lenge man smiler. 1
fkm Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Hvor utbredt er egentlig voksjakker? Med tanke på at halve Oslo bruker Liddesdale.. Som Jonas sier er det ikke så veldig uvanlig, men jeg ser det hvertfall oftest på litt eldre menn.
Coa Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Jeg tror nesten jeg må ha jakker fra Barbour i XS da jeg til vanlig bruker S. Det har vist seg komplett umulig å finne. Satser heller på denne fra J.Lindeberg til vår og sommer. Man kler alt så lenge man smiler. Nå tror jeg ikke at jeg forstår deg, Dorian. Enten så mener du at den er overpriset og lite fin, eller så.. Nei, det var det eneste jeg fikk til å stemme. Sist jeg sjekket smilte ikke han på bildet, og jeg syntes han kledde den bra. Selv smiler jeg egentlig ikke så mye, så da får jeg heller kompensere med noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå