Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor stor regning DHL vil sende meg etter fire klesplagg + frakt på £105? Momsen er grei, det samme er fortollingsgebyret. Men jeg frykter at DHL legger til såkalt importfortolling, altså en sum DHL tar for å fortolle min pakke. (Ref. til denne tråden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med slips og sko? ;) Har jo forsåvidt ingen SC, kanskje jeg skal ta meg turen innom. Eneste er at jeg aner ikke hvilken størrelse jeg bruker i jakker. :ermm:

Du får jo en viss pekepinn ved å sjekke hva som står i nakken på genseren du går med.. Og hvis du er innom en butikk likevel så er det vel ikke verre enn å prøve på?

Skrevet

Tror jeg ikke ville satset på å finne sko der, da den norske befolkningen som oftest går i stygge sko. Så da regner jeg med sjansen for å finne brukte fine sko er liten.

Skrevet (endret)

Finner mye bra på Ebay når det gjelder sko. Kjøpte et par Church's sko til 400kr. Om det ikke bryr deg noe om de er brukt er det bare å lete der

e:Fin avatar Loke :D

Endret av Vowels
Skrevet (endret)

Dama var ikke enig! :p

Er for øvrig enig. Tror eBay er the way to go for sko. Selvfølgelig dumt man ikke får prøvd skoene først.

BTW: Hvem er avbildet på avataren din? Så først litt ut som Scarlett Johansson.

Endret av lokeland
Skrevet

Det er noen Roma tilhenger i Norge ja. I Roma Club Norvegia er det vel en 150 medlemmer så det er morsomt :)

Litt kjipt å være Roma supporter nå da :p

@Brad

Har en voksjakke fra Norse Projects, Noreg heter den tror jeg. Koster 3 tusen.

Bilde? PM :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...