fkm Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Æsj. Jeg trenger en fast skredder i Asker/Bærum ass.. Sånn det er nå utsetter jeg alt for mye på grunn av at jeg aldri er sikker på hvordan resultatet vil bli. Jeg vurderer faktisk å prøve noen av invandrerskredderne i Asker
Essem Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Kjøpte en marineblå Corneleani-dress i dag. Hadde jeg hatt et dugelig kamera ville jeg postet bilde. Dere får nøye dere med de nye skoene mine fra Crockett & Jones. 1
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Flotte sko! Kjøpt fra eBay/SF? Hva endte de på?
Essem Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Kjøpte dem i London. Kostet £310, så det blir vel nærmere 3000 kroner.
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Er de ikke litt spisse? Men, digger fargen
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Æsj. Jeg trenger en fast skredder i Asker/Bærum ass.. Sånn det er nå utsetter jeg alt for mye på grunn av at jeg aldri er sikker på hvordan resultatet vil bli. Jeg vurderer faktisk å prøve noen av invandrerskredderne i Asker Har samme problemet selv! Prøvde damene som holder til ved Trekanten, men de nektet ihvertfall å ta dressen min. Men trenger en billig, men god skredder til buksen i Asker/Bærum. Forslag? Likte for øvrig skoene. Og spisse er de jo ihvertfall ikke! Endret 15. februar 2011 av lokeland
fkm Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Nei, jeg har også opplevd at de sydamene ikke vil ta inn det jeg kommer med, for ikke å snakke om at prisene er ganske stive. Jeg betalte nærmere 700 kr for å korte inn ermene på en blazer 1 cm :/ Smart av meg å ikke spørre om prisen på forhånd, lol. Som sagt har jeg planer om å prøve noen av invandrerskredderne i Asker sentrum. Tenkte jeg skulle prøve Neghit Skomaker først, fordi de syr klær fra bunn, så jeg ser for meg at de hvertfall har litt peiling.
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Fortell gjerne om erfaringene du gjør med dem i skreddertråden! Hadde virkelig vært deilig å finne en skredder med spiselige priser som ikke skal krangle og diskutere hele tiden. Endret 15. februar 2011 av lokeland
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Haha, det er en sydame i Hønefoss som gjør ganske grei jobb. Hadde dressen min der og hun tok den inn i livet, og tok opp ermene et par cm. Kosta meg 420,- Synes resultatet va ganske godt. Tar nok med den neste dressen min der også.
fiskebollebiff Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Blir skjorter med stiv krage for formelt for hverdagsbruk, eller er det okay å bruke? Snakk om slike: http://www.ctshirts.co.uk/men's-shirts/men's-formal-shirts/Telfer-navy-gingham-tailored-fit-shirt?q=gbpdefault||FD021NAV|||||1861,||||||||&page=2
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Man bruker vel ikke skjorter med fransk mansjett til hverdags...?
fkm Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Hva skjedde nå? Postet ikke jeg og Lokeland nettopp et svar på spørsmålet? Wtf?
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 (endret) DexterMorgan: Han sa ikke noe om den spesifikke skjorten. And what fkm said! Endret 15. februar 2011 av lokeland
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Det var i en annen tråd gutter. Holdt visst ikke med to poster der, måtte vel ha en tredje i en annen tråd.
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Lokeland: Jeg må lære meg å lese Men, jeg bruker også skjorter med sånn krage av og til.. Edit: fkm og Lokeland, ser ut som dere svarte i "Kommentarer til bildetråden" Endret 15. februar 2011 av DexterMorgan
fiskebollebiff Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Fant ut at jeg postet i feil tråd den forriga gangen(e), jeg rapporterte begge mine poster som feilpostet. I mellomtiden rakk to ivrige sjeler å svare. Og nei det er ikke fransk mansjett på skjortene, men vanlig knappemansjett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå