Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj. Jeg trenger en fast skredder i Asker/Bærum ass.. Sånn det er nå utsetter jeg alt for mye på grunn av at jeg aldri er sikker på hvordan resultatet vil bli. Jeg vurderer faktisk å prøve noen av invandrerskredderne i Asker :ohmy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en marineblå Corneleani-dress i dag. Hadde jeg hatt et dugelig kamera ville jeg postet bilde. Dere får nøye dere med de nye skoene mine fra Crockett & Jones. :)

post-151236-0-95876900-1297794618_thumb.jpg

post-151236-0-77912800-1297794631_thumb.jpg

post-151236-0-41281400-1297794640_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Æsj. Jeg trenger en fast skredder i Asker/Bærum ass.. Sånn det er nå utsetter jeg alt for mye på grunn av at jeg aldri er sikker på hvordan resultatet vil bli. Jeg vurderer faktisk å prøve noen av invandrerskredderne i Asker :ohmy:

Har samme problemet selv! Prøvde damene som holder til ved Trekanten, men de nektet ihvertfall å ta dressen min.

Men trenger en billig, men god skredder til buksen i Asker/Bærum. Forslag?

Likte for øvrig skoene.

Og spisse er de jo ihvertfall ikke!

Endret av lokeland
Skrevet

Nei, jeg har også opplevd at de sydamene ikke vil ta inn det jeg kommer med, for ikke å snakke om at prisene er ganske stive. Jeg betalte nærmere 700 kr for å korte inn ermene på en blazer 1 cm :/ Smart av meg å ikke spørre om prisen på forhånd, lol.

Som sagt har jeg planer om å prøve noen av invandrerskredderne i Asker sentrum. Tenkte jeg skulle prøve Neghit Skomaker først, fordi de syr klær fra bunn, så jeg ser for meg at de hvertfall har litt peiling.

Skrevet (endret)

Fortell gjerne om erfaringene du gjør med dem i skreddertråden! Hadde virkelig vært deilig å finne en skredder med spiselige priser som ikke skal krangle og diskutere hele tiden.

Endret av lokeland
Skrevet

Haha, det er en sydame i Hønefoss som gjør ganske grei jobb. Hadde dressen min der og hun tok den inn i livet, og tok opp ermene et par cm. Kosta meg 420,-

Synes resultatet va ganske godt. Tar nok med den neste dressen min der også.

Skrevet (endret)

Lokeland: Jeg må lære meg å lese :new_woot:

Men, jeg bruker også skjorter med sånn krage av og til..

Edit: fkm og Lokeland, ser ut som dere svarte i "Kommentarer til bildetråden"

Endret av DexterMorgan
Skrevet

Fant ut at jeg postet i feil tråd den forriga gangen(e), jeg rapporterte begge mine poster som feilpostet. I mellomtiden rakk to ivrige sjeler å svare.

Og nei det er ikke fransk mansjett på skjortene, men vanlig knappemansjett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...