Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vedder på at fkm skal stille opp med tusj-arr i panna og runde briller for å vise hvor fan han er

tror han heller er den typen som har laget ekte arr :O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vedder på at fkm skal stille opp med tusj-arr i panna og runde briller for å vise hvor fan han er

Har kjøpt meg dette kostymet:

harry-potter-costume-300x300.jpg

Skrevet (endret)

Den filmen fikk jo to i Dagbladet. Og tre i BT, og det var vel tre i Aftenposten også, for å nevne noen.

Jeg håper ikke den er like dårlig som den forrige.

Endret av DandyVers
Skrevet

Har 8.4 av IMDB, som forøvrig er det eneste anmelderen av film jeg gidder å bry meg om. Tror den er ganske bra, egentlig. Gleder meg villt til å se den :D

Skrevet

Skal se den i morgen, men tror jeg mangler et par filmer. Aner ikke om jeg så nr. 5, og tror ikke jeg har sett nr. 6.

du trenger ikke se 5eren . den var elendig og ga ingenting til historien. 6 eren var fin da :)

Skrevet

lolz Harry Potter noobs.

Nummer seks var jo ikke god i det hele tatt, for å være Harry Potter. Nummer en og to var relativt fantastiske, men så byttet de landskap/regissør og da ble litt av stemningen borte. Tre til fem var fremdeles veldig gode, men sekseren var jo bare en transport-etappe.

Jeg gleder meg til å se nummer syv del en,, men etter å ha lest anmeldelsen frykter jeg at det er enda en transport-etappe.

Skrevet (endret)

sammenlignet med 5eren var jo 6eren et mesterverk.

Men den beste Harry Potter opplevelsen var når jeg var liten og så harry potter 1 :wee:

edit- ble noen skrivefeil.

Endret av olehh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...