Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette med brett på jeans. Jeg har et par jeans jeg enda ikke har fått lagt opp så de er for lange. Derfor må jeg brette de. Hvordan skal man brette opp jeans? Skal man brette de opp slik at "foret" på innsiden brettes ut og dermed synes, eller slik at yttersiden brettes innover? De fleste bretter innsiden ut, men jeg synes dette ser litt rart ut da innsiden ofte har en annen farge en utsiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med brett på jeans. Jeg har et par jeans jeg enda ikke har fått lagt opp så de er for lange. Derfor må jeg brette de. Hvordan skal man brette opp jeans? Skal man brette de opp slik at "foret" på innsiden brettes ut og dermed synes, eller slik at yttersiden brettes innover? De fleste bretter innsiden ut, men jeg synes dette ser litt rart ut da innsiden ofte har en annen farge en utsiden.

Synes innsiden ut ser litt rart ut på høsten.

Skrevet

Det må du da velge selv.

Selvfølgelig. Jeg har alltid brettet utsiden inn, men jeg har aldri sett noen andre gjøre det, bare motsatt. Har lurt litt på hvorfor. De ser mye bedre ut når man ikke har en slik kontrast på buksene og har egentlig aldri skjønt hvorfor så mange bretter innsiden ut.

Og det at jeg ikke har lagt opp buksene er fordi jeg har ti tommeltotter og gidder ikke å risikere å ødelegge buksene. Må bare vente til mamma har tid :whistle:

Skrevet
Nye forslag, noe som funker her? Blir dårligere og dårligere Photoshop-arbeid her etter hvert som champagne-flaska forsvinner ...

Orket ikke PS, så det ble paint:

post-91352-1287260349,9882_thumb.jpg

Skrevet

Edit: Thrice! Du bare ødelegger, skulle egentlig slenge dette inn i forrige innlegget.

Hva snakker du om? :p

Forumet slår jo sammen to poster hvis du poster de rett etter hverandre, men du snek et innlegg inn mellom mine.

Skrevet

Finner ikke den på thetiebar.com?

Det er fordi den ikke er derfra. Fant ingening som passet spesielt bra sammen med slipset der. Fant det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...