Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imens jeg er inne på handlesteder.

Steder i Stockholm som er verdt å sjekke ut? Har aldri vært i Stockholm før, og det er jo en gigantisk by. Kommer til å holde meg i sentrum under hele oppholdet.

Hvis du har tid er det også verdt å besøke outleten i Barkarby (1 mil utenfor sentrum). Fører bl.a. merker som J. Lindeberg, Filippa K, Acne, Whyred og Hope. http://www.qualityoutlet.com/web/Hem.aspx Er gode rabatter for å si det mildt. Ellers mener jeg det er en del butikker i Biblioteksgatan i sentrum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imens jeg er inne på handlesteder.

Steder i Stockholm som er verdt å sjekke ut? Har aldri vært i Stockholm før, og det er jo en gigantisk by. Kommer til å holde meg i sentrum under hele oppholdet.

Hvis du har tid er det også verdt å besøke outleten i Barkarby (1 mil utenfor sentrum). Fører bl.a. merker som J. Lindeberg, Filippa K, Acne, Whyred og Hope. http://www.qualityoutlet.com/web/Hem.aspx Er gode rabatter for å si det mildt. Ellers mener jeg det er en del butikker i Biblioteksgatan i sentrum.

Jeg var også på den outleten der. Var helt greit synes jeg...

Skrevet (endret)

Jeg er litt redd for å skille meg ut på en konfirmasjon eller i et bryllup. Jeg tror jeg kjører safe og kjøper en navy eller sort dress.

Kjøp heller grå/koksgrå enn sort. Sort er så sykt kjedelig.

Endret av SML
Skrevet

Jeg er litt redd for å skille meg ut på en konfirmasjon eller i et bryllup. Jeg tror jeg kjører safe og kjøper en navy eller sort dress.

Kjøpt heller grå/koksgrå enn sort. Sort er så sykt kjedelig.

Enig.

Men er det noe galt å skille seg ut da? :whistle:

Skrevet (endret)

Skoleavsluting\"fest"

Hva tror dere om en svart cardigan, hvit skjorte, og svart slips (ganske smalt slips)?

Jeans eller chino er jeg på let etter. Vurderer kanskje en helt svart bukse.

Har vurdert dress, men vi skal være inne hele tiden, så blir litt for varmt.

Endret av Vertical^
Skrevet (endret)

Åja, trodde han mente meg siden han quota meg :p

Tja, limegrønt eller rødt syntes jeg er fint. Men det er vel en smakssak antar jeg.

Vil også legge til at så og si alle slipsfarger passer til sort cardigan/bukse/hvit skjorte.

Endret av SML
Skrevet

Min stemme går til Musto, de er veldig solide. MPX og HPX er begge veldig gode jakker, og selv om HH har noen som er bra, tror jeg ikke de når helt opp.

Skrevet

Den dagen man opplever en skikkelig drittdag, det være seg på havet eller i skibakken, er den dagen man lærer seg at det blir aldri overkill. Ingenting er bedre enn når det blåser og regner som et helvete, men man sitter der i den største jakka og er god, varm og tørr :)

Skrevet

Poenget her er at en BR2 vil holde deg helt fin og tørr på lik linje som MPX, men at MPX er beregnet på offshore-bruk og har litt større krage og et par andre småting, men i det store og det hele er det veldig liten forskjell på hvor tørre de holder deg.

Skrevet

MPX har jo tendenser til å bli overkill til innaskjærs, BR2 vil nok holde lenge.

Jeg har vært ute på sjøen i orkan i min BR2, og det gikk helt greit, så været skal være rimelig insane for at man skal ha bruk for noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...