Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

panne-hår


Gotchya

Anbefalte innlegg

Hei for 3 måneder siden pleide jeg å ha en rar hårstyle og tok vekk hår som ligger over panna(som henger med håret) og nå har den blitt stygg og driver og barberer der heletiden men det ser stygt ut, er det en måte å ta det vekk 100% prosent på slik at den aldri kommer der og ikke blir synlig?

Endret av Gotchya
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har istede begynt å nappe og laser kan jeg ikke bruke pga 18 prs grense

 

men jeg lurer på noe, når man napper så blir den ikke spredt rundt? det er ikke slik som når man barberer seg? eller like mye eller verre? vil ikke at det skal spre seg rundt i panna pls svar veldig viktig jeg sitter dag og og natt og ringer folk og spør om de har noen løsninger og går og kikker i speilet hver time

Lenke til kommentar

Beklager å måtte skuffe deg frøken / mister, men det håret som du har tatt bildet av, kalles somregel virvler eller hårfeste. Alle har ett sted der håret starter i panne regionen, noen langt oppe, noen langt nede. Selv har jeg en virvel som gjør at håret går i en V nedover på midten av panna, Men det har vokst ut naturlig med resten av håret, og man ser det ikke engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...