Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitere hun hjem?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nylig blitt kjent med ei utrolig flott jente fra klassen. Har kun kjent hun i 1 måned, men vi har en veldig god kjemi. Vi hjelper hverandre med skoleoppgaver, henger sammen i friminuttet, jobber sammen i gymmen... Mye rart, egentlig!

 

Hun er veldig stille av seg, og sliter med å bli kjent med de andre fra klassen, så tror at hun setter pris på at hun har blitt kjent med meg!

 

Nå har jeg planer om å spørre hun om hun har lyst til å finne på et eller annet til uka. Kanskje om hun vil komme til meg en tur? Eller ville det blitt for tidlig?

Begynner å bli veldig betatt av denne jenta. Elsker smilet hennes, øynene hennes... Alt egentlig. Både utvendig og innvendig. Vi snakker om veldig mye rart.

 

For noen uker siden var det forresten foreldremøte som faren min deltok i, til tross for at jeg er myndig. Han spurte om jeg hadde en som het *navnet hennes* i klassen, fordi han snakket med moren hennes, og moren hennes sa at hun (jenta jeg snakker om), har sagt mye positivt om meg. Tror dere at det var vennskapelig ment, eller noe mer?

 

Skal prøve å ikke gå for fort fram. Har lært fra tidligere forhold! Men jeg lurer egentlig mest på om hvordan jeg skal spørre hun? Altså om hun har lyst til å finne på noe med meg etter skolen, som f.eks komme en tur til meg. Om det ikke er for tidlig?

 

Har tenkt å spørre i morgen, så hadde satt pris på raskt svar! Men er ikke noe krise om jeg ikke får svar i løpet av kvelden! :)

 

Tusen takk på forhånd! Anonym poster: 747756755fd530685efba7caf66599d5 Anonym poster: bb050fbe93989491a5b83be8040de2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg virker det veldig som om hun er interessert i deg, men det er jo ikke godt å si om det kun er vennskapelig.

Men hva taper du på å invitere henne med på noe? Hvis hun sier nei så er det vel ikke verdens undergang, hva?

 

Go for it! Siden hun snakker om deg med foreldre er det vel noe ved deg hun liker.

 

Bare spør litt beskjedent om hun har lyst til å finne på noe en dag. :)

Lenke til kommentar

Ikke for å ødelegge, men tror det kan være slik at du er for sent ute... Det er også litt kjipt gjort av deg å forvente noe mer, når du forteller at hun sliter med å bli venn med andre men har deg. Du kommer til å ødelegge mye for henne hvis du ikke forsikrer deg om at hun er interessert før du viser din interesse (noe du skulle gjort fra første sekund hvis du skulle unngått dette i det hele tatt).

 

Rotete skrevet men jeg er trøtt.

 

Inviter henne gjerne hjem til deg, men ikke forvent noe.

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal gå for det, enkelt og greit. Samtidig må jeg dessverre være enig i at Nittutt har et poeng, det kan altså være for sent allerede. Det som er sikkert og visst er at å ha kjent hverandre i én måned ikke er for kort tid, du kunne godt spurt før også. Du må selvfølgelig huske på at det er bedre å prøve å feile, enn å ikke prøve og aldri få vite hvordan det kunne gått. Lykke til!

Lenke til kommentar

Som overnevnte. Det er alltid lurt å ha tydelige intensjoner. Da kan hun forholde seg til dem. Hvis du driter deg ut nå, sitter hun igjen venneløs. Som er kjedelig. På den annen side: Kanskje hun liker deg også, men fordi du ikke gjør noe med det, finner hun en annen.

 

Du bør trå forsiktig her i alle fall. Se om hun tar hintene, og få henne til å jobbe litt også. Du blir ikke "friendzonet" om du ikke dasker henne med kuken i ansiktet. Du blir "friendzonet" om hun ikke forstår intensjonene dine.

Lenke til kommentar

Hvis dere er så godt kjent som det høres ut, bør dt ikke være noe problem å si "Hei, har du lyst til å komme på besøk?" uansett hvilke intensjoner du har ut over det. Sannsynligvis sier hun ja, samme hvordan du ordlegger deg. Det er jo bare en helt triviell invitasjon. Det er jo ikke slik at du ber henne gi opp livet sitt for å flytte til Iran og gjete kameler, akkurat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...