Gå til innhold

Bygge pc, ca 7500kr


Anbefalte innlegg

Hei skal bygge pc, skal brukes mest til Internett surfin og wow, kanskje bf3 vis jeg ikke må ut med mange tusen mer. Budsjette mitt er 7500kr men vil helst bruke så lite som mulig, jeg har ingen planer om og over clocke eller noe. Har ikke så mye peiling på komponenter, kan noen lage et oppsett til meg? Spiller på en 120HZ skjerm vis det betyr noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

THOR Einride - Intel i5-2500K - 16GB - 120GB SSD + 1TB - Nvidia GTX670 - W7HP er vel det nærmeste vi kommer om du vil ha ferdigbygget maskin om du ikke vil ha det sjekk noe tilsvarende men du må nok minst kjøpe bvare om du skal få bedre kjøp.

 

Sanforce er ikke det lureste med tanke på SSD disker, men til den prisen er dette det beste.

 

Nei, huff..

Dårlig SSD og du må betale for Windows.. :/

 

Vil heller anbefale dette:

http://0o2471.net/46698

 

Er litt over budsjettet, men den drar BF3 på High med 60+ FPS.

(Dustinhome.no)

Lenke til kommentar

THOR Einride - Intel i5-2500K - 16GB - 120GB SSD + 1TB - Nvidia GTX670 - W7HP er vel det nærmeste vi kommer om du vil ha ferdigbygget maskin om du ikke vil ha det sjekk noe tilsvarende men du må nok minst kjøpe bvare om du skal få bedre kjøp.

 

Sanforce er ikke det lureste med tanke på SSD disker, men til den prisen er dette det beste.

 

Nei, huff..

Dårlig SSD og du må betale for Windows.. :/

 

Vil heller anbefale dette:

http://0o2471.net/46698

 

Er litt over budsjettet, men den drar BF3 på High med 60+ FPS.

(Dustinhome.no)

 

Ikke den beste SSD'n, men at en betaler for windows stemmer vel ikke helt :p

 

For å vise dette ikke er så veldig dyrt i forhold til å bygge selv, lagde jeg en handlekurv hos dustinhome uten windows.

post-215893-0-00767000-1349120396_thumb.png

Endret av otl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...