Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - tomsi42 - Sigma 30mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å ikke like det siste tåkebildet. Den bakerste bakgrunnen er akkurat passe nesten, men ikke heeelt utvisket. De tre radene med buskvekster viser både dybden i landskapet og hvordan det gradvis tetner til.

En liten tåkerest i dagens også, men her har tydeligvis sola fått et solid overtak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25. oktober (whoa, er det den 25. allaredan!?) er pent! Herlige farger, lys og skyer.

Liker også Freia-bildet i spoiler (men "blobs'ene" rundt lysen forstyrrer litt)

Skrevet

Liker det mørke uttrykket dag 26, nypløyd jord om høsten skal være svart. Men det funker nok best på den av mine to skjermer som håndterer skyggepartiene best.

Skrevet

Regnet med at traktoretn falt i smak. Sp, twoeyes nevner, så er den jorden nærmest svart, så jeg ville forsterke det. Men jeg satt på den noe lyse laptoppen min; så den ble muligens en smule mørk.

Jeg har skrudd litt mer på bildet med bedre skjerm, se alternativet i spoiler. Er ikke sikkert dere ser noe forskjell.

post-126935-0-13052200-1351369872_thumb.jpg

Skrevet (endret)

28. En kveldstur i bakken

8131415072_c5b234cb9a.jpg

1/60s; f/4; ISO 640; G3

Heldigvis, så er den eneste snøen i området av det kunstige slaget - snøkanonene i Kirkerudbakken ser ut til å virke etter hensikten.

Endret av tomsi42
Skrevet

Mange flotte bilder Tomsi :)

25. Down on the farm II er favoritten så langt. Flott lys og knallfarger. Likte også 27 og 28 godt. Artig å følge med her.

Skrevet

Traktoren ble flott på åkern og bildet som drar en inn i bildet til enden av åkeren. Likte kveldstur i bakken, det lille snølaget og som mannen som følger veien inn i bildet.

Skrevet

Rust og blått blir aldri feil, men liker dagens bedre, flott komp med linjer og repeterende mønstre/ rekker oppover bakken, personen fint plassert i bånn og en smakfull begrenset fargepallet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...