Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - bObleJet - 35/2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde først det var et eller annet skummelt dyr 10. oktober, men det var visst bare skumle metalltråder. Eller bare og bare, de gjorde seg særdeles bra i det store bildet, det samme gjorde støyen faktisk.

 

Slitent igjen 11., og traurig. Men bra komponert. Stilleben kan du forsøke deg på nytt med, bare få litt mer lys på lakrisene.

Lenke til kommentar

Har hatt noen dager borte fra sivilisasjonen sammen med familien. Og må nok konkludere med at natur og ellers ting i friluft, ikke passer helt for meg... rent fotografisk altså, funker bare ikke.

 

Så ingen fotografier verdt å dele fra den 12.

Mentale bilder: Bursdag med mine aller nærmeste, vindstille på fjellet, grille kylling og pølser, finne ut at det lå 2 gjenglemte pils i matskapet i gangen, fruen og minstemann lager brownies til kaffe/kvelds, avslutte kvelden med å bli knust i monopol av 9 åringen (selv om han prøvde å ikke slå meg) og fruen (som gikk inn for det), et stort glass 10 år gammel ardbeg som plaster på såret. Sovnet lykkelig, lett beruset og 1 år eldre.

 

13 oktober

post-17874-0-32245100-1350334333_thumb.jpg

f/5.6, 1/400 sek, Iso 100

kommer du nærmt nok innpå naturen er den ikke så overveldene komplisert og skremmende.

 

14. oktober

post-17874-0-60250500-1350334470_thumb.jpg

f/4, 1/100 sek, Iso 640

nok et forsøk på å gjøre naturen ufarlig

 

15. oktober

post-17874-0-13409400-1350334737_thumb.jpg

f/4, 1/100 sek, Iso 160

endelig tilbake til sivilisasjonen, og tryggheten.

 

 

 

 

post-17874-0-62528000-1350334867_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Prøver desperat å få tatt noen bilder i naturen selv, men på min egen tur i villmarka i helgen ble det en million bilder uten innhold. Fikk ikke til noe, så da ble det ett på tur opp og ett på tur ned fra egen hyttetur.

 

Har faktisk aller mest sans for tilbakevendingen til sivilisasjonen her. Stramt og fint, og jeg klarer ikke å fri meg fra tanken på at et par solbriller har smeltet seg inn i veggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...