Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fagskole, såving i timen.


Anbefalte innlegg

Hei. :eek:

 

Jeg er en ungdom som går på fagskolen, eg kom her forleden tidsnok til skolen, å vi skulle ha eit fag som heiter IKT, som er ufattelig basic.

Jeg blei trøtt å sovnet på første rad...

 

Læreren førte en ''Z'' i fraversboka, å sa at det ikke var fraver menen oppførelse av at eg sovnet i timen,

 

Eg lurte på å ta dette opp med læreren men eg trenger å vite konkret hva og hvordan han kan bruke det imot meg på noe måte.

 

Å siden dette er fagskole så tror eg ikke det er orden og åtferd.

det er vell bare fravær og holdning,

 

Å sovne i timen forstyrer jo ingen, å vi har vell ansvar for opplæring.

Om vi sitter på facebook, teiner, ser en film, eller hører på musikk. da burde vell alle de også bli ført opp.

 

Noen som vet hva reglene for grunnlag av nedtrekk er eller lignende er?

Viss han kommer til å gjøre noe avgjørelse på sin egne ''synnsing'', så vil eg jo vita hva eg kan klage på, på slutten eller eventuelt ta det opp med han viss ikke han vet det !

 

Takk for alle saklige svar!

 

- Makarovmachine

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er vell under ''norsk''. hehe:P

 

Om noen med kunnskap faktisk roter seg inn her kan jo denne personen skrive noen ord.

 

Er lite interessert i hva folk tror tilstedeværelse blir definert som i skolesammenheng.

vi vet jo alle at vi har ansvar for egen opplæring, å at vi skal bli undervist i så og så mangen timer i alle obligatoriske fag. Har du ikke vert tilstede, så har de rett å slett ikke låv å gi deg karakter for de må ha eit minimum tilstedeværelse som er rundt 70 % av alle fag. Hva tilstand, form, besinnelse OSV, burde ikkje ha noe med karakterene/fraværet å gjøre, så lenge du presterer bra på prøver, fremføringer, innleveringer osv.

 

Men jeg er ikke stødige nokk på dette området. Så eg venter fortsatt på noe bra !

 

- Makarowmachine.

Lenke til kommentar

Det som spesielt irriterer meg angående dette er om jeg har øynene igjen i 3-4 min mens vi jobber, så får jeg merknad for soving i timen. Hva faen liksom? Denne læreren det gjelder er forsåvidt ganske glad i å være ekstra kjip virker det som også.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...