Gå til innhold

Hit me where it hurts - tilbakemelding m.a.o.


Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg om det er noe jeg bør gjøre med www.tegneblokken.net ? Jeg tenker da mest på fargekontraster og navigasjon, men alle innspill er velkommen. Det er ikke akkurat overflod av innhold der ennå, og siden er først og fremst rettet mot folk som vet hvem jeg er, så innholdet trenger jeg ingen kommentarer til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i linkene dine på toppen (røde/oransje bilder) er ledeteksten index og tales annenhver gang.

Ellers hadde det vært kult å få et unikt og beskrivende bilde for hver mouseover istedenfor den oransje flekken.

Likte ikke den blå linken på hocedsiden. Den stakk seg litt vel mye ut.

Bytte properties på alle linker kanskje? Liker ikke den blå understrekede default greia i det hele tatt

 

Ellers tøff side

Lenke til kommentar
i linkene dine på toppen (røde/oransje bilder) er ledeteksten index og tales annenhver gang.

Aiai, takk, nettopp slikt jeg ikke ser selv siden jeg ikke bruker IE fast. Rettet på nå.

Unike bilder for de forskjellige kategoriene er en god idé, mulig jeg prøver meg på det. Jeg må bare lage noen kule bilder først :)

Linkfargene/stilen beholder jeg inntil videre, jeg har litt sansen for retro-ting, og man finner vel neppe noe mer retro på nettet enn udefinerte linker (/me nerd...). Men mulig jeg går lei etterhvert og gjør linkene litt mer estetisk passende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...