Gå til innhold

Hvilken SSD harddisk passer til min maskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan se er det plass til 4 stk 3,5" i chassi ditt. Du har brukt opp 1 så er 3 igjen. En normal SSD er som regel 2,5", og de aller fleste følger med overgang fra 2,5 til 3,5". Hvis det ikke gjør det kan du alltids bruke gaffateip :)

Vet ikke om det er så lurt med gaffeteip, vis det blir varmt.. smelter den?

 

Finnes det 3,5 SSD harddisker? ;P

Endret av waremanu
Lenke til kommentar

Du burde Installere windows på ssd og installere programmer der også, og formatere den 500gb hdd du har og bruke det som lagringsplass for spill, film osv.

Det var det som var planen min. ;)

 

Det er bra, mange av de jeg kjenner er helt blåst, så jeg har fått en vane av og fortelle om sånt xD

Er enklig ganske blåst på sånne deler-ting-tang, men har fått tips tideligere. xD
Lenke til kommentar

En SSD genererer skjelden mer enn et par watt. Laptopdisker er som regel 10 ganger høyere effektforbruk ved belastning, og dem er lukket og har ingen kjøling. En SSD blir som regel bare et par grader varmere enn luften rundt, altså svært lite. Ingen grunn til å bekymre deg over varmegang (Nei, den smelter ikke) :)

 

Det finnes 3,5" SSD, men disse er som regel 10k og oppover, de jeg vet om i alle fall. Og så er de siktet inn på enterprise, og ikke consumer.

 

Sjekk med manual fra aktuelle produktet om det følger med en overgang fra 2,5 til 3,5 da - Jeg vet både Intel, Corsair og OCZ leverer med.

Lenke til kommentar

En SSD genererer skjelden mer enn et par watt. Laptopdisker er som regel 10 ganger høyere effektforbruk ved belastning, og dem er lukket og har ingen kjøling. En SSD blir som regel bare et par grader varmere enn luften rundt, altså svært lite. Ingen grunn til å bekymre deg over varmegang (Nei, den smelter ikke) :)

 

Det finnes 3,5" SSD, men disse er som regel 10k og oppover, de jeg vet om i alle fall. Og så er de siktet inn på enterprise, og ikke consumer.

 

Sjekk med manual fra aktuelle produktet om det følger med en overgang fra 2,5 til 3,5 da - Jeg vet både Intel, Corsair og OCZ leverer med.

Okei, da bruker jeg kanskje gaffateip :p

 

Da kjøper jeg ikke 3,5 SSD harddisk iallefall.

 

Hmm.. Har denne med en med overgang? Eventuellt hvor kan jeg kjøpe overgang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...