Gå til innhold

Bill Warner - Why we are afraid


Huggslangen2

Anbefalte innlegg

Bill Warner er en amerikansk forsker som har studert og analysert islams primærkilder og laget både statistikker og forenklede versjoner av disse, slik at det skal bli mulig for mannen i gata å både lese og forstå tekstene som driver islamisme. I sitt arbeide har han gått dypere inn i muslimenes tidlige historie, og viser i denne filmen hvordan islam har inspirert til krigføring mot vantro fra første stund. Han viser også den militære fremgangen til de forskjellige etterfølgerne av Muhammed, og setter dette inn i animerte illustrasjoner. Filmen flyter over av vitenskaplige fakta og tegner et svært skremmende bilde av fortiden - og nåtiden.

 

Dette kan være den viktigste filmen du ser.

 

http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y

Endret av Huggslangen2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(FYI har ikke sett videoen)

 

Hvis jeg ikke er redd, hvordan kan det da være en viktig film for meg?

Vel, hvis det er en mulighet for at det kan være viktig for deg å se den filmen, så er det også en mulighet for at den kan være uviktig også. Han hevder jo ikke at det er den viktigste filmen du kan se.

 

Med mindre du rett og slett spurte om hvorvidt den filmen kan være viktig for deg på andre måter enn å informere om redsel o.l da.

Lenke til kommentar

Vel, hvis det er en mulighet for at det kan være viktig for deg å se den filmen, så er det også en mulighet for at den kan være uviktig også. Han hevder jo ikke at det er den viktigste filmen du kan se.

 

Med mindre du rett og slett spurte om hvorvidt den filmen kan være viktig for deg på andre måter enn å informere om redsel o.l da.

 

La meg stille spørsmålet mitt med andre ord: Er dette noe annent en FUD?

Lenke til kommentar

Reglene for Religions-kategorien sier følgende: «Innlegg og tråder som kun inneholder en video vil fortsatt bli fjernet eller stengt. Dette har å gjøre med at det ikke skal være nødvendig å bruke flere minutter, hvis ikke timer, på å forstå hva brukeren som postet videoen prøver å si. Dere kan gjerne poste videoer og basere trådene deres på disse, men ikke uten å legge ved en beskrivelse av videoen.»

 

Jeg ber derfor om at trådstarter oppdaterer sitt første innlegg med en beskrivelse av videoen, med mindre han ønsker tråden stengt.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...