Gå til innhold

Dårlig temperaturer fra Techbay vannkjøling


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Gikk for ikke så lenge siden til innkjøp av et slik, TechBay SuperSilent vannkjølingsett.

Siden da har jeg hatt dårlige temperaturer. Stock temperatur er på rundt 35-40C, ved lett surfing og slikt. Under spilling blir det ikke høyere enn rundt 40-45C noe jeg synes ikke er så langt ifra stock (som er bra). Men synes forsatt det er noe høy stock temperatur, og da er viftene nesten på fullt.

 

Vannkjøling skal være så kaldt, er det pga det "billige" settet jeg kjøpte?

 

Er det noen måte jeg kan få lavere temp? Blir jeg nødt til å kjøpe ny pumpe, som betyr at jeg må ha ny tank også? Vil dette hjelpe?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver veldig lite om hva slags opsett du har da, hva cpu og hovedkort, hva er normal temp med stock kjøler osv ?

 

Til sammenligning har jeg en Core i7 950 @ 4,2 ghz med Corsair H100 ferdig sett, og jeg idler på ca 35-40c med "vannkjøling" selv. ved load så går den opp i 55+ , men jeg har ingen problemer av den grunn.

Lenke til kommentar

Aha..

 

Men jeg tenkte bare på at jeg vil ha det kaldest mulig liksom. Jeg er ikke interessert i å ha så "høy" temperatur. Er ikke redd for at det blir så varmt.. men jeg tenker, vannkjøling = kaldt.

Har ikke råeste kjøling heller men vil det være smart og kjøpe ny pumpe? Da må det vel til med ny tank,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...