Gå til innhold

Hvorfor er...


ThaHoward

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

igjen, talemåte :p hah

Men tenk på de stakkars pedofile, som ikke har gjort noe galt i verdenen, og så snubler de over slike utsagn. Blir ikke du litt lei deg da? :( :( :(

 

La oss heller nå fokusere på gutter som løper etter jenter på internett. Mye mer gøy.

si hva du vil, men jeg syns pedofili er galt. kanskje du syns det er greit at gamle menn liker yngre kvinner. men det syns ikke jeg.

Endret av hjelpendin
Lenke til kommentar

si hva du vil, men jeg syns pedofili er galt. kanskje du syns det er greit at gamle menn liker ungre kvinner. men det syns ikke jeg.

Pedofili skader ingen. Om jeg sikler etter Sandra Lyng Haugen på TV, tar ikke hun skade av det. Skulle jeg tittet på småunger og siklet av de, ville de heller ikke tatt skade av det. Det er det som er pedofili.

Den seksuelle handlingen er, som sagt før, seksuelt barnemisbruk.

Lenke til kommentar

Les det som står nederst i signaturen min. Det er omtrent sååååå mye jeg bryr meg om dette "korstoget" deres. Så vennligst slutt med dette, eventuelt opprett en ny tråd om hva pedofili er, eller hvor uvitende jeg/vi er, ellers så ber jeg en moderator om å rydde opp.

 

Deres, Håvard :*

 

Skal du begynne å gråte og, kanskje?

 

Din uvitende tosk.

 

Vennligst fortell meg hvor mye mer voksen du er enn meg siden du velger å si sånne ting :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vennligst fortell meg hvor mye mer voksen du er enn meg siden du velger å si sånne ting :roll:

 

Har da aldri påstått noe slikt. Det bare irriterer meg at du, og flere kommer med utsagn om pedofili når dere tydeligvis ikke kan noe om emnet.

 

For så å be oss diskutere noe annet når dere taper diskusjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vennligst fortell meg hvor mye mer voksen du er enn meg siden du velger å si sånne ting :roll:

 

Har da aldri påstått noe slikt. Det bare irriterer meg at du, og flere kommer med utsagn om pedofili når dere tydeligvis ikke kan noe om emnet.

 

For så å be oss diskutere noe annet når dere taper diskusjonen.

 

La meg omformulere meg: Hvem av oss er en tosk når man sier sånne ting?

 

Og jo jeg vet hva pedofili er, kanskje du ikke tror på meg. Men jeg vil ikke bruke fagutrykk i en off topic diskusjon, i dagligtale samtale så regnes "pedofil" for en som har samleie/er seksuelle med en som er mye yngre enn seg og/eller under den seksuelle lavalderen, og det regnes også som personer som forelsker seg i barn og eventuelt voldtar barn. Nå forholder jeg meg til dagligtalen i denne tråden her. Hvis vi alt skulle vært 100% korrekt så er det mange uttrykk dere også bruker feil, og mange grammatikalske feil, samt skrivefeil (sier ikke at jeg er et unntak).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...