Gå til innhold

transport av Dell


saschagabor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skottland? Dell'en min ble nå sendt fra Limerick som er en by i Irland.

 

Uansett:

 

2003-08-29 - DEPARTURE FROM COLLECTION LOCATION

2003-09-02 - ARRIVED AT SORTING HUB - COPENHAGEN

2003-09-03 - ARRIVED TO TERMINAL - NO 16

 

Estimated Time of Arrival: 2003-09-05

 

Burde mao få den i morra eller fredag :)

 

edit: Fikk laptopen i dag dvs at frakten tok 7 dager inkl en helg. Selve bestillingen ble gjort 25.08

Lenke til kommentar
De har leid inn en eskimo som padler i skytteltrafikk irland-danmark med pc'r. Det kan hvertfall virke sånn :-)

 

Jeg måtte vel vente rundt 2-3 uker før jeg fikk min. Husker ikke helt, men det tok sin tid

 

Selvfølgelig tok det sin tid! Tror du at din PC var den eneste som den stakkars eskimoen måtte levere? Du inviterte ham vel i det minste inn på kaffe da han kom?

 

Some people... :evil:

Lenke til kommentar

Tror nok du må regne med å vente. Min 500m ble sendt fra irland 11aug.est arr 19aug. Tok kontakt med Linjegods(som er transportør i norge) mandag 18aug. Da hadde de akkurat fått pakka. Blei ikke kjørt ut før dagen etter. sa at jeg seff kom og hentet den. Så mitt eneste tips er å ringe linjegods dagen før og evt stikke å hente den selv.Da har du den noen timer før.. :woot: Legger til at jeg bor ved ca 64"nord

Lenke til kommentar

Dere er i alle fall heldige som får X300'n i det hele tatt. Firmaet mitt bestilte 2 stk 13. august og ble lovet levering innen 10 dager. Etter 10 dager etterlyste vi dem og marerittet begynte. :evil: Det ble oppgitt at maskinen var ny på markedet og ikke settes i produksjon før 01. september. Da klaget vi til selgeren som i tilbudet oppgav 7 - 10 dagers levering. Da fikk vi beskjed om at maskinene er satt i produksjon, men manglet deler. Ny lev. dato 9. september. Så var den pluteselig 5. september. Så var det 9. september. Tilslutt 15. september. Nok er nok. Vi har en selger som måtte ha maskinen sin denne uken, så vi avbestilte og kjøpte 2 stk FS Lifebook S6120 i stedet. Det ble en god del dyrere, og maskinen er større og litt tyngre en X300. Men er veldig interessert i å vite hva dere synes om X300'n når dere får den ! :wink:

Lenke til kommentar

Jeg gjorde faktisk om på bestillingen min også. Fant ut at jeg måtte ha SAFE forsikring og Bluetooth måtte jeg nesten også ha :) (det er jo ingen valg på siden deres for Bluetooth på X300..)

Fikk beskjed om at jeg ble satt bakerst i køen igjen pga forandringer i ordren. Men ble ikke no særlig forskjell egentlig.

Rart at de har gått tom for deler.. men,men. Får rev.2 dere :wink:

Lenke til kommentar

Endelig skjer det ting:

 

2003-09-09 NO - 16 ARRIVED TO TERMINAL

2003-09-08 17:00 DK - COPENHAGEN DEPARTED SORTING HUB

2003-09-08 03:02 - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB

2003-09-03 16:50 - DEPARTURE FROM COLLECTION LOCATION

 

sascha66, hvordan ser videre info ut på din PC? Kommer det opp grei info slik at man får sporet hos linjegods?

Edit: Så beskrivelsen din i tidligere post, funker bra med waybill no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...