Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøveskilter da vell, Har man råd til en sånn bil tror jeg ikke du får problemmer med 400 (?)kr/dagen i skilt :p

Den bilen går for fort for norske veier da :)
Skrevet (endret)

Man får nok Bugatti'n på skilter i Norge, ja, men med avgifter koster vel det sikkert 15-20 millioner, så ville nok ikke brukt penger på den når høyeste fartsgrense i landet er 110, en fjerdedel av hvor fort den egentlig kan gå :p

Jeg ville kjøpt en Lamborghini Aventador kanskje, Matt hvit lakk, knallfint! :dribble:

Den kan jo ikke kjøres fort i Norge den heller, men den koster nok "kun" 5 millioner på norske skilter ;) Eller kanskje jeg skulle være mer "fornuftig" og kjøpe en Audi RS5 eller kanskje en RS7 :green: Kun 2,5 millioner i Norge :tease:

Endret av sj3f
Skrevet (endret)

hvem sa at pedalen skulle vere teipa til gulvet :p ?

Det trenger du ikke, for norske veier ser ikke ut da og den norske stat legger ikke ny asfalt men bare kladder på med ny asfalt her å der da dessverre er veiene for dårlige til sports biler Endret av jokingnutria
Skrevet

Hvem sa man måtte følge reglene? :p

Det trenger du ikke, for norske veier ser ikke ut da og den norske stat legger ikke ny asfalt men bare kladder på med ny asfalt her å der da dessverre er veiene for dårlige sports biler

Enig! Veiene burde vært bedre, iallefall når man betaler så mye skatter og avgifter... Veiene skulle ha vært som på Autobahn i Tyskland :D Var der i sommer, fri fart på rundt 20% av veiene :love:

Gjest Slettet+412
Skrevet

Herlig å være hjemme igjen men også veldig kjekt å bygge! Kompisen er superfornøyd og fikk 500,- kr av moren bare fordi hun mente jeg hadde fortjent det, selv om jeg gjorde det gratis. Utrolig snill og hyggelig dame! Nå skal det spares til evt. spill i fremtiden eller hardware. Vi får nå se da. :wee:

Bilder av jobben kommer snart. :)

Skrevet

Man får nok Bugatti'n på skilter i Norge, ja, men med avgifter koster vel det sikkert 15-20 millioner, så ville nok ikke brukt penger på den når høyeste fartsgrense i landet er 110, en fjerdedel av hvor fort den egentlig kan gå :p

Jeg ville kjøpt en Lamborghini Aventador kanskje, Matt hvit lakk, knallfint! :dribble:

Den kan jo ikke kjøres fort i Norge den heller, men den koster nok "kun" 5 millioner på norske skilter ;) Eller kanskje jeg skulle være mer "fornuftig" og kjøpe en Audi RS5 eller kanskje en RS7 :green: Kun 2,5 millioner i Norge :tease:

Hvorfor ikke kjøpe en bugatti når du først skal bruke penger?

Og hvor er det 110km/t her i landet?

Skrevet

Full speed nei følge farts grensa nei takk

Hvem sa man måtte følge reglene? :p

Riktig full speed til purken kommer lol da kjører jeg lett fra purken da

need for speed i denne verden, bli du med 400 km med onkel politi lol

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe en bugatti når du først skal bruke penger?

Og hvor er det 110km/t her i landet?

Aner ikke hvor, men er det ikke det da? eller tar jeg heeeelt feil? På de fleste steder er det vel 90, men noen steder 110?

Hvis jeg hadde vunnet så mye penger så hadde det fristet mer med en Aventador da jeg synes den er litt kulere... Og å betale 10 millioner mer for en Bugatti i et land hvor sannsynligvis understellet er helt oppskrapt av fartshumper... Nei, da får en Aventador til "bare" 5 mill holde...

Hva med service for eksempel... Hvor er nærmeste Bugatti forhandler i Norge liksom :p Må sikkert sende ut av landet... Dekkene kan man ikke skifte selv, de koster 120 000 kr... Med Lamborghini sender man den sikkert til nærmeste Audi-senter eller mest sannsynlig til Oslo for service...

Bensin prisene er også høye, men det er nok ikke et gyldig argument, da man ikke kunne brydd seg mindre om bensin-prisene, iallefall om man hadde hatt 102 millioner å gå på...

Skrevet

Er det oppoverbakke er det bare å trykke pedalen i bånn.

Politibilene i Norge er så gamle og slitt at de sliter i oppoverbakkene uansett.

I motbakker slår vi av sirenen - oa.no

Så en ganske ny Politibil i går faktisk :p Tror det var en Ford Mondeo :hmm:

Sj3f, skal du bruke 10M på bil ville jeg nok importert noen japsebiler som Skyline r34 muligens GTR-r35 og?, Silvia, S15 osv og pusset de opp. Er vel mulig å tjene på det å kan jeg tro.

Skrevet

Sorry, blir nok hakket for harry for meg...

Du tenker å selge dem etterpå?

10 mill på bil blir nok en jeg har selv ;) Ikke en jeg tenker å tjene noe på :p

Ikke at jeg hadde noengang brukt 10 millioner på bil da... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...