ChillZoNe Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Det er sikkert sånn adapter på den så vi kan gjøre den om til intern? Er vel bare å skru ut disken? Også har du et ekstra kabinett til overs. Kjekt å ha!
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Joda. Men det er vel ikke alle som har et sånnt adapter ting man bare kan løsne, så man har en intern HDD?
ChillZoNe Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Joda. Men det er vel ikke alle som har et sånnt adapter ting man bare kan løsne, så man har en intern HDD? Mulig jeg er retard, men kan du utdype hva du mener? Jeg forstår hvertfall ikke..
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Jeg var ihvertfall 8 år, ble 9 år ca 2 uker etter 11 september. Du lyver! Elkjøp har en slik super onsdag ting nå idag, 3TB ekstern disk til 799kr. Seagate Barracuda? Mr Reese laste ned hm? du liker jenter vel hm er ikke vel gutter du liker da hm si nei du der HM? Wut? Jeg liker jenter ja men ikke slike jenter du ser på med eksplosive pupper. Mulig jeg er retard, men kan du utdype hva du mener? Jeg forstår hvertfall ikke.. Ikke jeg heller. Endret 1. mai 2013 av Slettet+412
ChillZoNe Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 (endret) *snip Byttet nick? o.O Endret 1. mai 2013 av ChillZoNe
aleksanderro Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Du lyver! Damn, der tok du meg! http://cdon.no/elektronikk/gaming_pc_-_thor/ - Det var faktisk noen veldig gode tilbud der!
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Byttet nick? o.O Ja. Damn, der tok du meg! Hehe, jepps.
meg0709 Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 (endret) De thor maskinene til cdon er nokså bra når de er på tilbud, når de ikke er på tilbud er det mer meh faktor over de. Spesielt den Thor Alda maskina, pleier å koste 21k og 12k for en maskina med to skjermkort, sdd og en bra cpu er sjelden man ser. Ikke den beste ssd disken, men man skal ikke klage om man får det der til 12k. Endret 1. mai 2013 av meg0709
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 http://cdon.no/elekt...ming_pc_-_thor/ - Det var faktisk noen veldig gode tilbud der! Ikke gale priser det der.
MhMh Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Er det ingenting større enn 125 når man er 18? Helvete heller, da trimmer jeg mopeden så den gjør ni millioner kilometer timen. Alt opp til 30hk er lov, ingen begrensning på cc.
meg0709 Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Det enkleste burde jo vært å ringe en trafikk skole som har med sykler å gjøre, eller finne ut om det på nettet, virker enklere det enn å vente lenge på svar her?
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Mulig jeg er retard, men kan du utdype hva du mener? Jeg forstår hvertfall ikke.. Ekstern harddisker er vel bare en intern harddisk som er satt inn i en boks med et adapter for strøm/usb? Så det burde vel gå ann å ta av adapteret for så å bruke sata på den som intern disk? Alt opp til 30hk er lov, ingen begrensning på cc. Det har jo noen begrensninger på cc? Med f-eks A1(?) er det opp til 125? Det enkleste burde jo vært å ringe en trafikk skole som har med sykler å gjøre, eller finne ut om det på nettet, virker enklere det enn å vente lenge på svar her? Jo, men er så lat i dag
aleksanderro Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 De thor maskinene til cdon er nokså bra når de er på tilbud, når de ikke er på tilbud er det mer meh faktor over de. Spesielt den Thor Alda maskina, pleier å koste 21k og 12k for en maskina med to skjermkort, sdd og en bra cpu er sjelden man ser. Ikke den beste ssd disken, men man skal ikke klage om man får det der til 12k. Ja, til ordinærpris så er det ikke noe å skryte av, men til tilbudsprisene de har nå så er det faktisk et bra kjøp.
ChillZoNe Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Ekstern harddisker er vel bare en intern harddisk som er satt inn i en boks med et adapter for strøm/usb? Så det burde vel gå ann å ta av adapteret for så å bruke sata på den som intern disk? Det har jo noen begrensninger på cc? Med f-eks A1(?) er det opp til 125? Jo, men er så lat i dag Det var jo akkurat det jeg skrev...
sj3f Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Jeg var ihvertfall 8 år, ble 9 år ca 2 uker etter 11 september. Husker du noe da?
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Han var ikke 8 år under hendelsen i følge profilen hans. It dosen't check out. Endret 1. mai 2013 av Slettet+412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå