Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Takker, er litt dårlig lyd på mobilen.. skal høre den på noen ordentlige høytalere etterpå. :)

Edit: Hører at du har beholdt elementene som gjorde sangen fengende på mobilen i alle fall, og det er bra. :D

Endret av iGlenn
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hører at du har beholdt elementene som gjorde sangen fengende på mobilen i alle fall, og det er bra. :D
Hvilke elementer tenker du på? :)

Høres bra ut det. Bra ting går fremover :)
Men ting tar tid. :p Endret av Maximalyd
Gjest Slettet+412
Skrevet

Komplett har enda ikke sendt mitt G35. :(

Skrevet

Men ting tar tid. :p

Ja, men like greit å gjøre det skikkelig med en gang ;). Så ta tiden du trenger for å gjøre det skikkelig.

Har i dag i det minste bestilt noe ekstra beskyttelsesutstyr. Halter i dag så ankelbeskyttere er bestilt :p

Gjest Slettet+412
Skrevet

bare å vente på komplett :p de er treige nå som jeg byttet til dustin ;)

Første gang jeg faktisk handler hos Komplett og dette er service. :ohmy:

Handler alltid hos Dustin fordi de sender neste virkedag uansett så tar det bare 2 dager også er den her.

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Har aldri opplevd at de ikke har sendt innen 1 døgn, men enkelte kan være uheldige.

Skrevet
ja, men tid er penger ;) ond sirkel det der... bra du bruker tid på det maximalyd, da blir det skikkelig bra :p
Nå koster ikke dette meg penger da. :p Men ja, prøver å gjøre det så bra som mulig. Så får andre avgjøre om det er bra eller ikke. ;)

Ja, men like greit å gjøre det skikkelig med en gang ;). Så ta tiden du trenger for å gjøre det skikkelig.
11 spor på låta...det tar tid. Men tid MÅ man bruke. Étt spor med trommer, étt med bass, étt med el-gitar osv.... :p Og alt skal jo lages fra bunnen av. :)
Skrevet

Fikk brev fra DHL om manglende betaling, men det var de som hadde tabba seg ut når de ikke hadde sendt ut noen faktura. Beklage og sa at jeg trengte bare å betale beløpet og ikke noe purregebyr. Bra service det :)

• Liker 1
Gjest Slettet+412
Skrevet

komplett har grei service, det skal de ha, men de er dyre og bruker som regel noen dager ekstra ;)

Så har jeg merka.

Har aldri opplevd at de ikke har sendt innen 1 døgn, men enkelte kan være uheldige.

Er nok blant dem uheldige jeg... :(

Ringer dem straks.

Skrevet

Husker da jeg spillet Commodore 64 for første gang og noen spillene som jeg spillet mr robot, slinky, blagger, 1942, Bomb Jack, Boulderdash, Pitstop, California Games, Summer Games,

Gjest Slettet+412
Skrevet

@ kromskallen

nå kommer de med unnskyldningen:

beklager forsinkelsen, det er ganske travelt etter helgene, MVH komplett

det kan jeg tro, men de sier det hele tiden

Akkurat! Samme unnskyldning hver gang... :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...