Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ett nytt år nesten helt likt ungdomsskolen, har søkt studiespesialisering, på en skole der snittet er veldig høyt :confused: Var sannsynligvis en av de siste som kom inn, hvis ikke den aller siste…

 

Søkte studiespes først og fremst fordi jeg ikke aner hva jeg vil bli…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk VG1 elektro.

Var ikke som jeg trodde heller, veldig mye mer skriving enn jeg trodde.

Blir rapport etter rapport med dokumentasjon over alt du gjør.

Ikke noe for meg.

Tja, spørs litt hvor du jobber hen. Hvis du ikke velger elektriker yrket så går det an å bli heismontør/energimontør/automatiker. Og da kan du gå inn i mer feilretting jobb, da er det på langt nær like mye dokumentasjon som må til.

Papirarbeidet på skolen kan knapt relateres til jobb, du gjør ikke alt fra grunnen av hver gang. Mennesker er late, derfor finner vi enkle måter å takle "problemene" på. :)

 

Selv jobber jeg som energimontør(lærling), og (vi) rører knapt rapporter. Har anleggsledere til slikt. ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er dette en skjerm som er god for prisen? Får den klemt inn på budsjettet. Nesten.

Burde jeg da kvitte meg med Hyper212 kjøleren? Stock vifta til AMD bråker mer enn en tornado...

Definitivt en god skjerm, Dell og IPS er en god kombinasjon.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God kveld. Folkens. Lite innom her jeg gitt :p

 

God kveld, Rolf! :)

Det har vi nok alle her inne merket, hva skjer for tiden? Forresten, hvordan går det med sykkel og friluftslivet?

Lenke til kommentar

Kan ha noe med været og gjør. Merker jo at mange tydeligvis griller og spiser en del forskjellig nå i varmen :p . Kan ikke klage over slikt og skaper jo arbeid for folk det :)

 

Får vel rødde og hente meg litt is :)

 

@Kromskallen: Jo, sykler om dagen. Har jo vært på vidda også så har vært mye ute i år. Mange utenetter, men skulle gjerne ha hatt flere.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Håper stvg får opprettholde godværet, meldt regn i løpet av uken.

 

Umulig å grille her.

Skulle nesten tro bøndene her holder på med ekstremsport i møkkjøring.

 

Lukten setter vell "god" smak på maten. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...