Gå til innhold

[Løst] Spørsmål rundt pc!


Anbefalte innlegg

Tror du blir fornøyd jeg ;) Du har fått deg en god pc. Du har jo muligheten til å kjøre cf ved en senere anledning så lenge du kjøper deg en ny strømforsyning.

 

En annen ting er hvis en komplett ansatt har gitt deg anbefalninger på det hovedkortet, kunne han like så gjerne søkt seg jobb på elkjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du blir fornøyd jeg ;) Du har fått deg en god pc. Du har jo muligheten til å kjøre cf ved en senere anledning så lenge du kjøper deg en ny strømforsyning.

 

En annen ting er hvis en komplett ansatt har gitt deg anbefalninger på det hovedkortet, kunne han like så gjerne søkt seg jobb på elkjøp.

Jeg håper det, kjøre cf, vil si? og hvorfor er ikke hovedkortet ok for meg? takk for at du tar deg tid til å svare :)
Lenke til kommentar

cf = Crossfire, altså kjøre doble skjermkort for bedre ytelse. Men langt ifra dobbel ytelse.

For at dette skal gå greit vil jeg på det sterkeste anbefale en kraftigere strømforsyning. :)

åja, det får jeg ta med tiden. Men er ikke hovedkortet jeg kjøpte noe bra?

 

Resten av systemet støtter ikke oppunder hovedkortet ditt. Hovedkortet er bra det, faktisk for bra til resten av systemet.

Lenke til kommentar

cf = Crossfire, altså kjøre doble skjermkort for bedre ytelse. Men langt ifra dobbel ytelse.

For at dette skal gå greit vil jeg på det sterkeste anbefale en kraftigere strømforsyning. :)

åja, det får jeg ta med tiden. Men er ikke hovedkortet jeg kjøpte noe bra?

 

Resten av systemet støtter ikke oppunder hovedkortet ditt. Hovedkortet er bra det, faktisk for bra til resten av systemet.

Hva vil det si? vil ikke alt fungere som det skal? og betyr ikke dette at jeg da enklere kan "oppgradere" pc ved å kjøpe nye deler (senere)?
Lenke til kommentar

Gratulerer med ny pc ;)

Takker, men etter en prat her, vurderer jeg å kansellere bestillingen og velge det valgt hovedkortet og en i5 3570 3,4Ghz! any suggestions? http://www.komplett....gSystemId=10683

 

Du burde vel egentlig ha hatt i5-3570k prosessor, og kanskje et bedre skjermkort. F.eks. GTX 670. Og jeg tviler på at du trenger så mye som 16GB RAM. Men men, uansett en bra PC for pengene :)

 

EDIT: Ja, bytt hovedkort til ASUS P8Z77-V LX, så får du nyeste generasjon chipset.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar

Gratulerer med ny pc ;)

Takker, men etter en prat her, vurderer jeg å kansellere bestillingen og velge det valgt hovedkortet og en i5 3570 3,4Ghz! any suggestions? http://www.komplett....gSystemId=10683

 

Du burde vel egentlig ha hatt i5-3570k prosessor, og kanskje et bedre skjermkort. F.eks. GTX 670. Og jeg tviler på at du trenger så mye som 16GB RAM. Men men, uansett en bra PC for pengene :)

 

EDIT: Ja, bytt hovedkort til ASUS P8Z77-V LX, så får du nyeste generasjon chipset.

er ikke sapphire raedon 7950 bedre en asus p8z77?
Lenke til kommentar

jo. Men du hadde jo 7970 og gd55 hovedkort tidligere, derfor tenkte jeg kanskje du hadde råd til p8z77

ja har vell det men vil ha grafik kortet med best ytelse og grafikk og i5 3570 prossesoren tenkte å kjøpe hovedkortet i20 tilbydde eller anbefaler du asus hovedkortet?

 

litt usikker på det hovedkortet, men sikkert ingenting i veien med å kjøpe det.

Lenke til kommentar

jo. Men du hadde jo 7970 og gd55 hovedkort tidligere, derfor tenkte jeg kanskje du hadde råd til p8z77

ja har vell det men vil ha grafik kortet med best ytelse og grafikk og i5 3570 prossesoren tenkte å kjøpe hovedkortet i20 tilbydde eller anbefaler du asus hovedkortet?

 

litt usikker på det hovedkortet, men sikkert ingenting i veien med å kjøpe det.

otl, du er en helt, enkle svar gjør susen! da er det ett gjenværende spørsmål Sapphire Radeon HD 7970 3GB ELLER ASUS GeForce GTX 680 2GB?? hva er best?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...