dkvam Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Kjøpte meg nettopp en LG IDE GSA-4040B DVD brenner ifra komplett. Denne skulle også takle CD-brenning ++ , hadde derfor tenkt å ha den som eneste CD/DVD enhet på PC'en. Men problemet er at jeg får det ikke til å virke i programmer som vanligvis ville ha brukt CD brenneren jeg hadde før. Dette inkluderer Audiograbber , Nero Express , Easy CD-creator , +++ De finner ganske enkelt ikke noe som kan brenne en CD! (DVD-brenne programmer funker som de skal!!) Hva kan problemet mitt være? Takker for all hjelp Mvh D.Kvam
RS2000 Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Avinnstaller programmene, innstaller dem å nytt og lykke til! Hjalp hos meg når brenneprogrammene ikke ville lystre ved skifte av brenner.
OC-Freak Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 for at den skal virke i Nero må du ha versjon 6 (5.5'ern støtter ikke denne brenneren). Easy CD Creator virker kanskje ikke i det hele tatt, prøv nyeste versjon 6 + oppdater med de nyeste oppdateringene som er linket til her: http://www.cdrlabs.com/ Audiograbber kjenner jeg ikke til.....men sjekk for en nyere versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå