Gå til innhold

Har dell.no eller Crucial.com feil? En av de må ha feil.


Anbefalte innlegg

Jeg har tatt Crucial.com sin pc scanner og ifølge den sier den at jeg har en poweredge T110 men i kvitteringen fra dell.no står det jeg har poweredge T110 II. Jeg er veldig usikker, men han en misstanke at Crucial.com har rett. Men uansett har en av de feil. Kanskje dell.no har sendt meg feil pc!?

 

Kvitteringen fra dell.no:

kvittering%20av%20dell%20maskin.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkleste er å ta ditt Service Tag eller Express Service Code og legge det inn på følgende side:

http://support.dell....c=us&l=en&s=gen

Det burde vise hvilket produkt du har :)

Hvis "Internett kvitterings nummeret" er det du mener det det feil står det. Eventuellt hvis det ikke er "Internett kvitterings nummeret" du mener, hvor finne jeg det (ingenting på e-post kvitteringen..?) ?
Lenke til kommentar

Når jeg gikk på system setup (F2-knappen) når jeg startet pcen så gikk jeg vidre inn på ram så står det jeg har 1067MHz, det var overhode ikke det jeg bestillte. Hvis du ser på kvitteringen så bestillte jeg 1333MHz på mine rambrikker. Har jeg noe form for angrerett vis de har sendt feil?

Lenke til kommentar

Vel, det nummeret skal være på din datamaskin eller inne i BIOS :)

Jeg har ingen anelse om angreretten osv, men ta kontakt med Dell så burde hjelpe deg med problemet.

 

Og forresten, husk å "rediger" når du ønsker å tilføye noe til innlegget dit.

Fikk til det Service Tag-greiene nå, der står det heldigvis jeg har PowerEdge T110 II. Men det er forstatt merkelig at jeg har 1067MHz rambrikker, når jeg ikke bestillte det engang. Skal ta å kontakte dell.no.
Lenke til kommentar

For det første du har T110 II.

Forgjengeren kom med et annet brikkesett 3400 /hovedkort og andre prosessorer Intel X3400 series (x3450/x3430 lansert 2009/2010).

 

Versjon II av T110 har nyere hovedkort med Intel brikkesett C202 .

 

 

Dette er ikke noe hokus pokus. T110 II benytter standard DDR3 unbuffered/unregistered ECC minne lav spenning (<=1,5v) , merk ECC.

 

T110 har max memory støtte 16GB , hver modul max 4GB med 1066 - unbuffered ECC.

 

T110 II har max memory støtte 32GB , hver modul max 8GB med 1333 - unbuffered ECC

(1333mhz kun med xeon prosessor , med Pentium G620 som du har klokkes det på 1066)

 

Hva er problemet. Om du benytter manuell (ikke scanning) kan du velge både T110 og T110 II i crucial memory advisor.

Det er trygt å handle fra Crucial forutsatt at du har valgt rett maskin.

We guarantee that the upgrades you find through the Crucial Memory Advisor tool will be compatible with your system, or your money back.
Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...