Gå til innhold

sof2 klaner inviteres: sprø ide


Anbefalte innlegg

Jeg har testa litt med andre folk, og vi har bare fått til 5-6 stk. Dere lurer kansje på hva jeg babler om.. TEH SUPA HUMAN TOWAH SEFF! Det stemmer, det går ut på å stable flest mulig folk oppå hverandre. Jeg inviterer med denne posten til folk å melde seg på.

 

Sett av datoen: lørdag 13. september! Da vil jeg opprette irc kanalen #oppmegoppdeg på quakenet.

 

Jeg ser for meg at jeg stiller med en håndfull venner selv. Håper vi får samla 20 stk totalt. Blir det ikke nok folk så blir det ikke noe av. Vi kan kansje bruke id serveren eller 182 serveren? Det kan ta tid, så de i bunnen kan gå afk. Vi vil prøve å gjøre dette organisert med passord på serveren. Øv gjerne litt med 2-3 andre i forkant. Trikset er å hoppe i det du er oppå hodet til noen andre, slik at du ikke sklir.. og dermed danner vi en trapp. Vi kommer nok til å bruke shop som map, fra terrace og til den syvende himmel :D Alt vil ble recorda på demo, og kansje brukes i rulletekst på min fremtidlige sof2 film vol 2. Screenshots også seff.

 

Hvis du kan å klatre. Skriv svar under, med nick.

 

Admins: dette er et tema litt utenfor klandiskusjon og rekruttering, men det er her sof2 folka henger. Vennligst ikke fjern thread.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEHE, brude ha skjønt at endel av de norske folka jeg har spillt mot i sof2 hang her.

 

:woot: *Hilse Til alle sof2'ere*

 

Og, borse: tja, jeg synes faktisk sof2 miljøet er kjempe bra, mye mere 'kos' en cs miljøet. Bror fortalte at en CS-kompis av han hadde blitt råoveraska av at folk faktisk sa hade og sånnt, hihi. :lol:

Hender du har fjortisser som badmouther i sof2 også, men det er lite sammenligna med cs ass...

 

Dessuten så er jo CS rævva ;) (*dukke unna flamere*)

Lenke til kommentar
HEHE, brude ha skjønt at endel av de norske folka jeg har spillt mot i sof2 hang her.

 

:woot: *Hilse Til alle sof2'ere*

 

Og, borse: tja, jeg synes faktisk sof2 miljøet er kjempe bra, mye mere 'kos' en cs miljøet. Bror fortalte at en CS-kompis av han hadde blitt råoveraska av at folk faktisk sa hade og sånnt, hihi. :lol:

Hender du har fjortisser som badmouther i sof2 også, men det er lite sammenligna med cs ass...

 

Dessuten så er jo CS rævva ;) (*dukke unna flamere*)

 

 

I forhold til CS er miljøet mye bedre! HELT ENIG I! men d er ikke det jeg mener! Miljøet i sof2 er for lite, man kjenner "alle" (og d er ****** meg ikke mange) de norske spillerene som spiller, mens i CS er det flere tusen som spiller. SoF2 er det beste spillet helt klart, men miljøet er blitt mindre og mindre :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...