Gå til innhold

Kjøpe varer fra Amazon.co.uk


Anbefalte innlegg

www.play.com er et glimrende sted å bestille CD/DVD som nevnt "lenger oppi her". Uansett hvor mange skiver du bestiller om gangen deler de alltid opp bestillingen din i separate pakker. Vær allikevel forsiktig med å bestille artikler som overstiger 200kr grensen. Jeg bestillte fire DVD som alle kostet over 200kr (de lå vel rundt 350) og endte med å få fire fakturaer fra toll-direktoratet, hver à ca. 200 kr. Det koster å bo i et rikt land...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Datautstyr er kun moms belagt.Det er ingen toll, og det er ingen øvre grense på pris.Trekk fra landets egen moms (sender må gjøre) og legg til moms på den prisen (ink. frakt)=åris du betaler.

CD og DVD er jeg usikker på, men sendes som nevt her ofte enkelpakket som gave.Viktig med gode kontakter i utlandet som kan sende særdeles rimelige gaver :lol:

Lenke til kommentar

Når jeg har bestillt har jeg som regel gått ca. ei uke før jeg har fått de, forutsatt at de er på lager.

 

Du bør vente to uker før du purrer. Det er utrolig god service der, en kompiss av meg purret når det hadde gått to uker, og da sendte de faktisk en ny CD til ham, så han endte opp med to eksemplarer :-)

Lenke til kommentar
hvor lang tid tar det å få varer fra www.play.com ??

 

Nå over en uke siden jeg bestilte varer??

 

skal det ta så lang tid ?? sendes de fra amerika ??

 

Har du sjekket om de har blitt sendt?

Kan hende den har blitt stoppet i tollen hvis det du sendte var over 200 kr. Da tar det litt tid... tror det tok 2-3 uker når mitt spill ble stoppet i tollen :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...