Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Det har vi også Vi har kjøpt iskrem i dag.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Vi også Vi har drukket vann nå.💧💧
SprengeMobil Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni Det har jeg i går. Jeg har syklet meg en tur i går kveld.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Det har ikke vi Vi har planer om og dra på fisketur nå straks.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Ikke vi Vi har spist sushi nå.🍣🍣😋😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni (endret) Ikke jeg. Jeg har drukket mye leskedrikke i dag med is biter i. Endret 5. juni av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Det har vi ikke Vi har spist snop nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Det har vi ikke Vi har spist snop nå.😋😋 snop sier dere ok jeg sitter med jogge bukse svart varmt nei
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Det har vi ikke. CC, jeg viste ikke at dere gjorde sånt. 🥴🥴 Tilbake til leken: MR SPEED skrev (27 minutter siden): snop sier dere ok jeg sitter med jogge bukse svart varmt nei Ikke jeg tror jeg. 🤔🤔 Jeg har bestemt meg for og se filmen Backroom på Kino i dag. 📽📽🍿🍿
FinalFantasyLover Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): CC, jeg viste ikke at dere gjorde sånt. 🥴🥴 Tilbake til leken: Ikke jeg tror jeg. 🤔🤔 Jeg har bestemt meg for og se filmen Backroom på Kino i dag. 📽📽🍿🍿 Ikke jeg, ser film bare hjemme. Jeg hører på radio nå.
MR SPEED Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni ikke jeg skal se film holdt på med bilde programet på nett Pixlr både i ipad å i quest 3 da
SprengeMobil Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Inte jag. Jag har blivit svensk idag, för det är svenska flaggans dag!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det har ikke vi Vi har spist is i natt.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni (endret) MR SPEED skrev (3 timer siden): sitter her daffer Du glemte svare på Ciaran og Ciara sin. 🤔 Tilbake til leken: Ikke jeg. Jeg har akkurat stått opp. Endret 6. juni av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ikke vi Vi har fått fire paler på fisketuren vår i dag.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟
N-4K0 Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ikke jeg, jeg har ikke fisket på år og dag da jeg finner det kjedelig. Jeg har gått inn for en delvis Sprengern-tradisjon med noen innlegg på svensk her og der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå