Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Ikke vi Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
MR SPEED Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni ikke jeg drikker det jeg sitter spist opp sitron kick lakris
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Ikke vi i dag Vi har drukket brus nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) Ikke jeg tror jeg. 🤔 Dette er "Jeg har" leken. 😌 Jeg har sovet i 16 timer og 40 minutter natt til idag. Snakker om og være Tornerose. 🥴 Første gang på lenge jeg har sovet så lenge faktisk. 😌 Endret 29. juni av TheDarkSycamore - SCM 1
MR SPEED Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni @TheDarkSycamore - SCM i like it noooo i love it ligger i senga med meta quest 3 ser i taket tuller ikke 110% serøst
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
Sviskepott Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni For fem minutter siden drakk jeg vann. Jeg har en sjokolade i min hånd nå og nyter smaken av Japp.
MR SPEED Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (10 minutter siden): For fem minutter siden drakk jeg vann. Jeg har en sjokolade i min hånd nå og nyter smaken av Japp. smelter den @Sviskepott ????? 1
Sviskepott Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni MR SPEED skrev (Akkurat nå): smelter den @Sviskepott ????? Nei, for det var en "hurtig-Japp" og er borte i skrivende stund. Jeg er rask som Fantomet når det gjelder. 1
MR SPEED Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni kjøpt 8 sushi pakker 5 bet i vær pakke 40 bet da til sammen da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Ikke vi Vi har drukket juice nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Vi også Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Vi også.🍣🍣😋😋 Vi har dukket kaffe nå.☕☕😋😋
MR SPEED Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Ikke jeg har det.... spist en................... Se resta i Trykk her du dere vi oss nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli Vi har ikke spist det i dag Vi har spist middag nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Jeg har ikke spist midag😃 satt på mobilen kan se når ladder det gamle meta quest nå å det nye ja
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Ikke vi Vi har kost oss med kaffe nå.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå